bodyprotector past toch niet?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Fielychi

bodyprotector past toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 19:56

Ik heb anderhalve week terug een bodyprotector gekocht.
Aangezien ik vrij klein ben qua lengte, maar wel de 'vrouwelijke vormen' heb, zegmaar, was het nog ietwat lastig.
Heb er uiteindelijk 1 gevonden die is ingekort. De protector bevat 2 schuimpanelen, 1 ervan is langer dan de andere en die is ingekort tot gelijke lengte. Vond hem toen nog erg krap zitten, maar dat zou kwestie van aanpassen dmv warmte (dus rijden, dan zou ie mijn vorm gaan aannemen) en wennen.
Maar sinds vandaag heb ik het idee dat ie over het algemeen toch te groot is. Heb hem nu 5 keer aangehad. Mijn borsten zitten er vast in, maar daaronder heb ik vrij veel (erg) ruimte over. Dit was mij eerder niet opgevallen...
Op het dressuurzadel heb ik nergens last van dat ie te lang is, maar op het veelzijdigheid dus wel. Dan komt ie ertegenaan, dit is erg vervelend en niet veilig dus.
Ga er van de week mee terug, heb bonnen nog en de ruitersportzaak is in zulke dingen vrij makkelijk.

Iemand hier ervaring mee? Dat de protector uiteindelijk toch niet zo goed blijkt te passen?

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:46

Misschien kan je Canter hier op bokt een pb sturen. Zij heeft er veel verstand van
Misschien kan zij je ook verder helpen

Valentijn5

Re: bodyprotector past toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 09:54

Ik heb ook moeite met het rijden met een bodyprotector. Ik heb hem nu drie keer gedragen tijdens les en telkens als ik ga afstappen blijf ik hangen met de onderkant van de bodyprotector aan het zadel. Ik glij dus niet naar beneden. Wat tot gevolg heeft dat als je op de grond staat de bovenkant gaat snijden in je keel. Ik ga er morgen mee terug naar de winkel en ik hoop dat er een oplossing voor te vinden is.

Fleming

Re: bodyprotector past toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:44

Heb je er inmiddels meer informatie over gekregen Arabelle? Want ik heb ook niet zo'n verstand van die dingen en zou toch wel willen weten welk antwoord je nu precies hebt gekregen. Zou leuk zijn als je dat eventjes zou posten of mij eventjes een pb zou sturen. Lachen