Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Met nachtvorst krijgt ze haar winterdeken weer op.
hij heeft wel genoeg haar om warm te blijven. Hij had teveel last van het deken doordat ie verhaarde en dat jeukte --> 2 dekens kapot
vandaag haalde ik de deken van m'n verzorgpony en ze stond gewoon half te zweten in haar stal
(hoewel ze best snel zweet)

Kyralovertje schreef:Mijn merrie heeft haar zware winterdeken (550 gr) nog op, deze ga ik volgende week verwisselen naar een 250 gr.
Mocht het weer beter worden (geen koude wind) gaat overdag de deken eraf, en 's nachts erop. Pas tegen de zomervakantie aan hou ik 's nacht ook een deken af.
zodat ze als ze de wei op gaat geen dekens meer nodig heeft. Perla schreef:
ik vind de overstap van 550 naar 250 wel erg groot, en volgende week word het weer kouder dus ik zou lekker de dikke deken ophouden.
Mijn paard (wel geschoren) staat nu nog dag en nacht met 550 op, ze stond eerst met 900 en bij erg koud weer een wollen of fleece er onder
Perla schreef:Kyralovertje schreef:Mijn merrie heeft haar zware winterdeken (550 gr) nog op, deze ga ik volgende week verwisselen naar een 250 gr.
Mocht het weer beter worden (geen koude wind) gaat overdag de deken eraf, en 's nachts erop. Pas tegen de zomervakantie aan hou ik 's nacht ook een deken af.
ik vind de overstap van 550 naar 250 wel erg groot, en volgende week word het weer kouder dus ik zou lekker de dikke deken ophouden.
Mijn paard (wel geschoren) staat nu nog dag en nacht met 550 op, ze stond eerst met 900 en bij erg koud weer een wollen of fleece er onder