Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
!
.

Misz_J schreef:Ik denk dat dat kritiek over hoeveel je er voor uit wil geven en hoeveel niet ook een klein beetje onnodig
Maar ik denk dat de vreugde van het kind wel het geldbedrag overtrefd..

) euro uit tegeven voor laarzen waar je dochter inderdaad binnen no time weer uitgegroeid is, moet je uiteraad zelf weten. Ik vind het zelf ook best stom, ken veel kinderen die (wedstrijden) rijden, en tot een bepaald leeftijd, rijden ze gewoon met rubber laarzen. Later als de ouders weten dat ze serious zijn, kregen ze leren laarzen. lowara schreef:ik denk dat de kwaliteit wel goed is, maar 'het probleem van leren laarzen is dat je ze echt moet inlopen en dat ze naar je voet moeten staan. dat duurt een tijdje en je hebt redelijk veel kans dat tegen de tijd dat ze eindelijk lekker zitten, je alweer aan het volgende paar kan beginnen. en iedereen weet wat een crime de eerste periode op leren laarzen is
zijn gaiters niet iets voor je? die lijken precies op leren laarzen, hebben dezelfde voordelen en daar groeien ze niet zo snel uit?
!

Citaat:Het inlopen met deze laarzen valt ontzettend mee! Ik heb ze nu 3 weken, en al helemaal nergens last meer van. Zitten heerlijk
lowara schreef:zijn gaiters niet iets voor je? die lijken precies op leren laarzen, hebben dezelfde voordelen en daar groeien ze niet zo snel uit?
Skitter schreef:Ik vind de laarzen niet zo geweldig. Loop er niet mee, maar wat ik gezien heb, ik vind het best lelijk dat je met laarzen loopt die eigenlijk een maat groter zijn. Het oogt gewoon lomp vind ik. Vooral de fotos van deze laarzen in de BIT, verschrikkelijk![]()
Ik had ze ook met een week of 2 heerlijk ingelopen. En met het elastiek aan de voorkant hoef ik niet snel bang te zijn dat ik uit mijn laarzen groei als mijn kuit toch belsuit te groeien