zometeen de nieuwe proeven... word het beter denken jullie??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loonie

zometeen de nieuwe proeven... word het beter denken jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 16:23

de nieuwe proeven komen er zo aan, denken jullie dat het beter gaat worden .
dat ineens de jury's heel anders gaan jureren enz.
ik heb geen idee hoe het allemaal verlopen gaat.
ik denk allen niet dat de jury's ineens anders gaan kijken .
nu kijken ze ook hoe een paard of pony het figuur rijd maar ze kijken wel naar de draf stap of galop zelf, dat moet straks appart, ik denk dat heel veel jury's dat niet ineens kunnen.. met uitzonderingen natuurlijk. .

groetjes ellen

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:38

Ik vind persoonlijk dat het er niet beter van word. Ze moeten weer eens wat veranderen en ik denk dat er voor vele ruiters en amazones (vooral de niet ervaren ruiters) erg verwarrend is. Laat het gewoon hoe het is. Kijk af en toe een verandering maar ik heb die dvd besteld en gezien, ik vind het echt er niet beter op worden.
Ik vind het opzich wel goed dat ze naar het technisch rijden gaan kijken maarja wie ben ik...
Kus sas

bar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:17

IK denk dat het wel beter wordt, voor mij in ieder geval wel. Er wordt meer gekeken naar hoe het paard in het algemeen loop ipv dat een paardje zijn kunstjes foutloos moet uitvoeren. Ook de cijfers voor stap, draf en galop zijn voor mij wel gunstig. Bij de demonstratie van de nieuwe proeven kreeg ik hier drie zevens voor en de draf neigde naar de acht dus dat tikt lekker aan.

Walco_Aqua

Re: zometeen de nieuwe proeven... word het beter denken jull

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:30

Ik hoop dat het beter wordt. Ik denk dat de problemen niet bij de ruiters liggen, maar dat juist de juryleden het moeilijker krijgen om te gaan jureren. Ik ben benieuwd!

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:02

phoe, ik heb echt geen zin in die nieuwe proeven.. vond het wel lekker zo..

Fox1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:10

Ik moet eerst een paar keer de nieuwe proeven gereden hebben voordat ik weet of het er beter van wordt...
zoals ze het uitleggen klinkt het wel mooi natuurlijk,
maar als ik op die dvd in de M1 proef die galop zie vind ik dat nou niet echt lekker voorwaarts...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:58

IK heb in Chaam de nieuwe proeven al gereden en ik zal wel de verkeerde jury getroffen hebben, maar vond er geen peil op te trekken.

Vooral die laatste cijfers waren imo niet terecht. Heb de coupon van het meisje voor me gezien(heb ik de hele proef zien rijden, want dan kon ik nog even kijken hoe het ging ) en toen begreep ik er helemaal niets meer van

Gelukkig rij ik buiten de SGW's nooit dressuur...Het was altijd al een gek subjectief spelletje, maar dat wordt met de nieuwe proeven imo alleen nog maar erger

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 08:18