Wedstrijd zonder startkaart/lidmaatschap

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nancydejong

Wedstrijd zonder startkaart/lidmaatschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 13:16

Zijn er ook wedstrijden waarbij je geen startkaart of lidmaatschap nodig hebt? Wij zouden graag een keertje mee doen met een wedstrijd om te kijken of ruiter en pony het leuk vinden evt daarna officeel met startkaart en lidmaatschap, maar is het mogelijk om dus een onofficieele wedstrijd te rijden? Zoja waar in noordholland (westfriesland)?

Talishe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 18:32

Die zijn er vast wel, wij hebben bijvoorbeeld manege wedstrijden waarbij mensen met eigen pony/paard ook mee mogen doen. Verder zijn er ook wedstrijden waarbij ze een categorie zonder startkaart hebben, ik zou alleen niet weten waar in noordholland.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 18:53

onderlinge wedstrijden.. ?

nancydejong

Re: Wedstrijd zonder startkaart/lidmaatschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 10:32

thanx, voor de reacties ben inmiddels bij enkele manege's in de buurt geweest maar die denken dat ik niet helemaal spoor als ik begin over een wedstrijd zonder startkaart dus ben nog steeds op zoek naar een manege of rijvereniging waar het wel mogelijk is liefs in de buurt van enkhuizen en hoorn alle reacties zijn welkom!!!!

Ferroowtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:24

bij ons kun je bij de ponyclubs/landelijke rijvereningingen vaak op eigen terrein groen starten, dat heet zonder startkaart... je moet hiervoor wel lid zijn van de ponyclub/rijvereniging (maarja dat moet je ook wil je een startkaart krijgen voor zover ik weet)

monteaura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:27

Onderlinge wedstrijden zijn inderdaad zonder startkaart. Die zijnecht bedoelt om de sfeer van een wedstrijd te proeven. Bij mij in de buurt wordt wel het een en ander georganiseerd, maar ik heb geen idee in noord holland. Misschien even googlen?

sphinxie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:50

Bij manege Molendijk in Heerhugowaard organiseren ze onderlinge wedstrijden, ik denk dat je wel lid moet zijn van de vereniging, maar je kunt altijd eens bellen. Je kunt ook eens met een wedstrijdruiter een dagje meegaan, dan heb je ook gelijk een idee hoe het allemaal gaat.

newton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:08

7 en 8 april in steenwijk 30 april in hengelo (ov). 7 april is voor paarden en vanaf 16 jaar. 8 april is voor pony's. staat op startlijsten.nl. hengelo kan je vinden bij manege pentrop die heeft een eigen site.

_Dunja_

Re: Wedstrijd zonder startkaart/lidmaatschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:18

Bij manege molendijk betaal je iets van 25 euro per jaar en kan je dus alle onderlinge wedstrijden mee rijden..
Ze hebben er best wel veel in een jaar.