Maar goed, na een uurtje rondgelopen te hebben paard uit de trailer, dan maar 2 uur losrijden, anders gaat het wel fout op de trailer.
Gelukkig waren maar 2 dressuurringen nodig, en warne de andere voor het losrijden (springen kon ik helaas niet met m'n rug).
Paard liep heerlijk, dus lang gestapt, 15 minuten voordat ik moest de boel weer opgepakt, paard nog steeds super.
Ik in de eerstte ring, ging niet echt goed, maar helaas had het jurylid een harde stem en hoorde ik mijn cijfers af en toe. Het ging redelijk, totdat het paard op de volte in galop uitgleed, het terrein was behoorlijk slecht.
Ik geen teugels meer in handen, moest tussen C en ??? weer naar de draf, maar ik had dus niets in handen, kreeg het paard dus niet voor C langs, maar tussen C en de auto (was ongeveer 1 meter ruimte). Weer 2 punten minder dacht ik, ik met m'n handen achter m'n kont terug naar de draf, teugels weer opgepakt, was het paard behoorlijk bang met de andere galop.
De tweede proef ging super, dus ik dacht, dit is een winstpunt. Deze ring was ook veel beter, geen gladde bodem.
Maar wat denk je?? eerste proef 161 punten, dus een winstpunt, tweede proef 151 punten, gewoon echt veel te laag, paard was supper.
Het ergste vond ik nog dat ik op verzorging van het geheel een 6 had, met de opmerking dat het paard naar de hoefsmid moest

Ik vind dit gewoon niet kunnen, een jury die een opmerking maakt over hoe je paard gehouden wordt, want zo is het immers. De hoeven zijn alleen lang, maar niet gebrokkeld ofzo Er zin in 1 hoef maar 1 scheur, en dat is een nette recht naar boven, die krijg je met bekappen ook niet in 1 keer weg, dus daar kan ik niets aan doen, en een hoefsmid ook niet. Ik ga deze week zelf wel aan het knippen van de toon, en dan aan het vijlen, dan lijken ze korter, maar ik vind het gewoon stom, ik ga toch ookniet zeggen dat je een oud zadel hebt, dat is namelijk precies hetzelfde..