Ik wilde me inschrijven voor een wedstrijd op 16 en 17 april in Rotterdam maege de prinsenmolen. Ik belde zondag en toen werd mij verteld dat ik maandag avond terug moest bellen na 19.00 Om 19.00 uur kreeg ik voicemail dat de inschrijving begon om 20.00 tot 22.00 uur op kon geven voor die wedstrijd. Terwijl een vriendin van mij vorige week al ingeschreven heeft. Ik bellen om 20.10 uur toen kreeg ik voicemail dat de wedstrijd al vol zat !!!!!! Ik ben nog een paar keer blijven bellen maar er werd ook gewoon niet meer opgenomen. Hoe kan een wedstrijd die gisteren pas open is gesteld voor inschrijvingen binnen tien minuten volzitten???
Dit is tegenwoordig helemaal zo gek nog niet hoor! Je kan tegenwoordig namelijk ook erg makkelijk via internet inschrijven. Als er daarnaast ook nog gebeld wordt kan een wedstrijd erg snel vol zitten! Het mag dus zeker wel maar ik snap alleen niet waarom sommige mensen al eerder hebben ingeschreven.... Dat is dan weer niet zo netjes en eerlijk.....
Gebeurt heel vaak dat ruiters van de eigen vereniging voorrang krijgen (vind dat eigenlijk nergens opslaan ), en ja als ze dan maar beperkt aantal plaatsen overblijven voor ruiters van andere verenigingen dan zit zo'n wedstrijd snel vol.