'verkort' instructeursexamen voor niet gediplomeerden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

'verkort' instructeursexamen voor niet gediplomeerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 14:11

De komende 2 weken zijn er examens in Wanroy voor instructeurs die al jaren les geven maar geen formele diploma's hebben. Mijn springinstructeur heeft gevraagd of ik met hem mee wil als leskandidaat, het wordt een half uur bij mijn eigen instructeur (kwartier dressuur, kwartier springen) en dan hetzelfde bij een andere instructeur. Ik rijd op 28 maart, van 12 tot 1 meen ik.

Zijn er nog anderen hier die ook iets met dit examen doen?

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 21:11

Ohw wat goed zeg. heb hier nog nooit van gehoord. Geldt dit alleen voor het springen?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 13:23

Nee, maar dit was ook maar een eenmalige actie. Er heeft vorig jaar ooit een oproep in de P&S gestaan, je moest tenminste 35 (of 40?) zijn en 10 jaar aantoonbare ervaring hebben.

Examen was leuk trouwens, ik heb oa van ene Erik uit Haarlem (dressuurprikker volgens hemzelf ) les gehad.

bendetje

Re: 'verkort' instructeursexamen voor niet gediplomeerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:40

De eigenaar van mijn stal moest er ook heen.
Hij heeft zelf een tijd geleden 1.40 gesprongen.
Iemand van de vereniging moest ook. Deze is zelf meer dressuur.
Nu nog afwachten of ze het hebben gehaald....

Ellebel

Re: 'verkort' instructeursexamen voor niet gediplomeerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 05:47

De eigenaresse van Vivaldi (Inib @ bokt) en de manege-eigenaar zijn ook geweest. Ik dacht ook de 28e. Ze hadden een grote bruine ruin van kroongraaf met een blond meisje erop meegenomen. Ini is een klein pittig vrouwtje en de manege-eigenaar heeft een Achterhoeks accent en een bril. Benieuwd of je ze aan de hand van deze beschrijvingen herkent

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 07:06

Ellebel, ik heb wel een heel grote bruine gezien, met een klein meisje. Om 11 uur reden die volgens mij. Accent heb ik niet gehoord