Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Remember schreef:Omdat er dan weer meer rekenwerk bij komt voor het secretariaat (nou ja, in principe zo uitgerekend natuurlijk, maar het is gewoon dubbel). Je weet dat 156 winst is, waarom moet je dan ook nog een keer vermeld hebben staan dat dat 60% is?
In april stamp je gewoon 180-195-210 in je hoofd en dan weet je ook wel wanneer je winst hebt hoor
..maar goed..weet ik het ook weer
_tarja_ schreef:Remember schreef:Omdat er dan weer meer rekenwerk bij komt voor het secretariaat (nou ja, in principe zo uitgerekend natuurlijk, maar het is gewoon dubbel). Je weet dat 156 winst is, waarom moet je dan ook nog een keer vermeld hebben staan dat dat 60% is?
In april stamp je gewoon 180-195-210 in je hoofd en dan weet je ook wel wanneer je winst hebt hoor
Heb je 2 winstpunten bij 195 punten? Had ik eigenlijk nog niet over naged8. Ik zat eerst zo te denken..bij 169 had je 2 winstpunten dus dat is +13..dus dan bij 193 punten..maar we hebben nu meer onderdelen natuurlijk..dus dan is het percentage ook anders..maar goed..weet ik het ook weer
Remember schreef:In april stamp je gewoon 180-195-210 in je hoofd en dan weet je ook wel wanneer je winst hebt hoor