punten niet goed opgeteld,te weinig punten gekregen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hafpower

punten niet goed opgeteld,te weinig punten gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 09:03

Hoi ik heb gister wedstrijd gehad en nu kijk ik mijn punten na en zie ik dat ik 6 punten bij de eerste proef te weinig heb gekregen en 1 punt bij de andere proef.
Weet iemand of ik er iets mee kan doen?

Emeraldo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 09:05

Volgens mij kan je nu niks meer doen.
Als je je coupons krijgt meteen je punten natellen!

rhijnauwen

Re: punten niet goed opgeteld,te weinig punten gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 09:16

als het het verschil uitmaakt tussen wel of geen winstpunt en alle cijfers staan op de coupon, dan zou je een copie naar de KNHS kunnen sturen, misschien doen ze er dan nog iets mee, maar zoals Emeraldo al zegt, je moet het direct natellen, je kunt tot een half uur na de bekendmaking van de uitslag in beroep, daarna heb je pech.
(je kunt ook even het secretariaat van de vereniging bellen, misschien kunnen/willen zij nog iets voor je doen).
als het verder niet uitmaakt of je dan wel of geen winstpunt hebt, kun je het net zo goed laten zitten en is het een goede leer voor de volgende keer!

hafpower

Re: punten niet goed opgeteld,te weinig punten gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 09:25

rhijnauwen schreef:
als het het verschil uitmaakt tussen wel of geen winstpunt en alle cijfers staan op de coupon, dan zou je een copie naar de KNHS kunnen sturen, misschien doen ze er dan nog iets mee, maar zoals Emeraldo al zegt, je moet het direct natellen, je kunt tot een half uur na de bekendmaking van de uitslag in beroep, daarna heb je pech.
(je kunt ook even het secretariaat van de vereniging bellen, misschien kunnen/willen zij nog iets voor je doen).
als het verder niet uitmaakt of je dan wel of geen winstpunt hebt, kun je het net zo goed laten zitten en is het een goede leer voor de volgende keer!

Ja heb er nu wel van geleerd maar 4 verschillende mensen hebben het gelezen en niemand zag het toen zondag.
Ik kijk net en zie het nu.
1 onderdeel is helemaal niet ingevuld,de andere was verbeterd door hun en dat was verkeerd en de andere is verkeerd opgeteld....
Baal er echt als een stekker van maar ja het is een harde leer....

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 09:31

Maar maakt het verschil nu wel of niet een winstpunt??? Grote kands dat de vereniging de coupons nog niet op de bus hebben gedaan. Als je ze nu belt kunnen ze het waarschijnlijk nog wel veranderen

melody2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 11:35

Dat een onderdeel niet is ingevuld maakt meestal niet uit. Met het tellen gaan de meesten uit van een 6 gemiddeld. Een 5 is dan een punt eraf en een 7 een punt erbij.

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 14:12

als de punten er wel bij waren had je dan wel een wp?
dan zou ik het namelijk even opsturen naar de KNHS..

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 15:00

Ja idd.. Scheelde het een wp of niet?
Als het niet zo is, gewoon laten en als het wel zo is, ff opsturen naar de KNHS. of ff bellen.

hafpower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 18:14

Nou nee heb er dan nog steeds geen winstpunt voor maar ik wilde dus weten of ik er iets aan kon doen ofzo...
Maar het is een wijze les voor mij en misschien een waarschuwing voor andere.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 19:40

Nee, maar wat maakt het uit.. het scheelt geen winst ofzo..
Volgende x gewoon nog ff narekenen..

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 21:11

Niet zo slim om dat nu pas te doen, dan moet je wel hele lieve mensen treffen als ze het nog willen veranderen. Want reglementair heb je pech.