Lotus voor het eerst op wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

Lotus voor het eerst op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 07:33

Gisteren (zondag) was er een onderling wedstrijdje van mijn vereniging. Er waren bar weinig inschrijvingen, dus was er gevraagd of ik niet mee wilde rijden voor de lol. Tja, je kan je aan zo'n wedstrijdje geen buil vallen natuurlijk, maar met Lotus?! Er zijn nog regelmatig dagen dat ik alleen maar in volle galop door de bak vlieg (omdat er een kat op het stro ligt bijvoorbeeld) of gewoon de hele tijd stil sta in het midden omdat de bakrand zóóó eng is . Na lang wikken en wegen toch maar besloten mee te doen, in de B.
Ik had hem eerst ff gelongeerd, en ja hoor daar begon het al, bokkend en steigerend joeg hij de aanwezige ponyruiters de stuipen op het lijf. Maar na een half uur werd hij wat rustiger. Dus er maar opgeklommen en wat gereden in de binnenbak, tussen de witte hekjes en bloembakken. Ik moet zeggen dat hij opvallend braaf was, wat resulteerde in een wat slome maar heel braaf proefje. Wat zitten er btw lange lijnen met niets doen in de B, kan toch beter L starten, heeft hij niet zo lang de tijd om wat naars te verzinnen.
Het resultaat was een eerste prijs en 161 punten, ik ga dit nog een paar keer doen, en wellicht durf ik het na de zomer aan om maar eens een startkaart met hem aan te vragen. Alleen als programmavulling was ik wel een beetje doorgeschoten in mijn rol, kan nu zelfs gaan meedingen met het clubkampioenschap

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:47

Zo he dat is netjes
Super hoor

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 14:06

Gefeliciteerd!!

AnoukvW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:33