FNRS wedstrijd vandaag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

FNRS wedstrijd vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 17:42

Wat mij vandaag is gebeurd dat is mij nog nooit eerder overkomen maar ik wil het jullie toch even vertellen.
Vandaag moest ik jureren op een manege en ze zouden om 9:15 uur los gaan rijden en 9:30 uur beginnen. Omdat de manege erg dicht bij mij in de buurt was kwam ik aan om 9:00 uur. Van tevoren had ik keurig een startlijst gekregen via de E-mail. Toen ik dus om 9:00 uur binnen stapte werd mij direct gevraagd of ik de jury was waarop ik ja zei en men zei wat bent U vroeg. Het secretariaat is er nog niet. Dat vond ik raar maar ja dat heb ik als eens eerder meegemaakt dus afwachten maar. We kregen netjes koffie en het werd 9:15 uur. En er ging niemand losrijden dus kreeg ik een angstig gevoel. Ik vroeg dus waarom er niet werd losgereden en men vertelde dat dat om 9:30 uur zou gebeuren waarna ik dus vroeg is er dan wat veranderd. En ja hoor ik stond op het verkeerde bedrijf. Dus de manege gebeld waar ik moest wezen die was 4 km verderop en daar konden ze er wel om lachen. Ik vertelde dat ik de koffie op zou drinken en dan gelijk zou starten als ik aan kwam en dat hebben we dan ook gedaan. De mensen die wedstrijd moesten rijden hebben er verder niets van gemerkt. Wel zat het de manege niet mee omdat er een aantal pony's kreupel liepen en er dus een paar wisseltucs uitgehaald moesten worden zodat het inrijden wat uit liep en uiteindelijk het hele programma toch 30 minuten te laat was afgelopen. En dat had weer gevolgen voor de middag jury die hierdoor dus ook te laat begon.

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 19:42

Ik zie dat een aantal mensen dit bericht hebben gelezen en had gedacht dat er wel iemand op zou reageren.
Wie geeft er een reactie?

Thats_Me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 19:47

Lekker dagje zo te horen. Gelukkig is alles nog goed gekomen.

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:54

Hahahahaha dat wil je als jury dus echt NIET meemaken! Wat zul jij je ontzettend l*llig gevoeld hebben zeg
Gelukkig is het toch nog goed gekomen... Wel erg toevallig dat op die manege waar je eerst was ook een wedstrijd georganiseerd werd zeg... Nou ja, volgende keer maar extra goed kijken op welke manege je moet zijn.

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 07:10

Ik denk dat iedereen nog bij ligt te komen van het lachen Lied, jemig wat een stunt, echt iets voor jou hahahaha.

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 19:54

inmiddels ben ik erover heen en niet meer gefrusstreerd zal denk ik ook nooit meer gebeuren enne Vip ik heb ze aangeraden om de volgende keer jouw te benaderen

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:10

HAHAHAHA
Actieee

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 09:18

vandaag moet ik weer jureren maar zal nu direct naar de juiste manege rijden

Libiris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 09:22

bij ons op de club is nu ook onderlinge wedstrijd, je hoeft toch niet in Malden te jureren? grapje hihi
Maar ik kan me wel voorstellen dat even schrok, gelukkig dat iedereen er om kan lachen. En het blijft toch een leuk verhaal ook voor later...

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 09:31

nee in Leiderdorp en ik ben daar al meer geweest dus dat komt echt goed

Libiris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 09:37

gelukkig maar, maar het blijft een leuk verhaal

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 09:35

Jazeker en zoiets vergeet je nooit meer en je wordt er nog mee gepest ook door je familie notabene

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 10:10

Haha ja dat moet je vast de rest van je leven op elke verjaardag aanhoren :p

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 18:09

Wat denken jullie kom ik afgelopen keer op een manege waar ik nog nooit eerder geweest was en alles zag er goed uit maar het belangrijkste miste ik. Dat was het naambordje dus voorzichtig de boel verkend en eerst op zoek naar een startlijst want ja je weet maar nooit. Maar gelukkig was het de goede lokatie. Op de vraag waarom er geen bord hing was het antwoord wij zijn de enige hier in de buurt en iedereen kent ons.

Dais_

Re: FNRS wedstrijd vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 09:54

Haha, grappig om ook eens het verhaal te lezen van een jurylid.

Wij als ruiters zorgen altijd dat alles perfect op tijd klaar is maarja, een jury is ook maar gewoon een mens.

Normaal begint het bij ons om 1 uur, maar 1 x kwam de jury pas om half 2 , waardoor alles 3 kwartier was uitgelopen...

Mja, het was zondag..

Wel banketstaaf als je op de verkeerde manege staat haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 10:11

Hoe kwam je eigenlijk op de verkeerde manege terecht? Had je geen adres ofzo? En bij het zien van de naam van de manege had er toch een belletje moeten gaan rinkelen...

Maar ik vind het wel hilarisch....

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 13:19

Shalimar schreef:
Hoe kwam je eigenlijk op de verkeerde manege terecht? Had je geen adres ofzo? En bij het zien van de naam van de manege had er toch een belletje moeten gaan rinkelen...

Maar ik vind het wel hilarisch....

Ik was op beide maneges 1x geweest en had ze gewoon verwisseld in mijn hoofd toen ik naar die manege toe reed.