Heeft iemand tips?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

celintjuh

Heeft iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 21:44

Hallo iedereen...
Heeft er iemand nog tips om jezelf en je paard super mooi te maken om op concour mee te nemen??
Ik heb namelijk morgen weer concour, en ik ben benieuwd wat voor speciale dingen jullie bv. met jullie laarzen e.d doen..

Liefs Hanneke & Prins Abdullah!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:01

Laarzen doe ik met Kiwi en een pantykous. Vlak voor ik de ring inga nog met zo'n magic glans sponsje.
Mijn paard was ik 's ochtends, vlecht met naald en draad, paard is 's winters geschoren en 's zomers hoofd en benen bijgewerkt, oren uitgeschoren etc., na het vlechten equistar op zijn kont en hals. De staart is natuurlijk meegewassen, die gaat in een vlecht met een staart bandage erom. Hoeven zijn meegewassen en worden geolied. Paard krijgt een deken op tegen het rollen en bij niet te zweterig weer wrijf ik rond de ogen en neus met babyolie. Tuig moet 100% in orde gepoetst zijn natuurlijk. Voor concours heb ik andere beugels zodat ze netjes blijven en andere sporen en spoorriempjes. Evt. koperen onderdelen worden met koperpoets gedaan. Verder zorg ik dat er babydoekjes mee zijn om evt. viezigheid op concours nog weg te kunnen poetsen en er gaan sets witte bandages mee voor het losrijden.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 09:44

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 09:46

Citaat:
Voor concours heb ik andere beugels zodat ze netjes blijven en andere sporen en spoorriempjes

Ik ook, dat is ook aan te raden, maar daar heb je voor vandaag niet meer zoveel aan. Mss wel voor de volgende keer.. ?

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 09:48

@ urielle rijd je in met witte bandages om de benen wit te houden of omdat het mooi staat?

celintjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 13:50

Dankjewel iedereen voor de leuke reacties.. p.s: ik rijd ook wel es met witte bandages in.. én om ze benen mooi wit te houden, maar ook omdat ik het mooi en chique vindt staan!

AnoukvW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:41

En hoe is het gegaan?

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:44

Perla schreef:
@ urielle rijd je in met witte bandages om de benen wit te houden of omdat het mooi staat?

Omdat het mooi staat. Tot dusver heb ik goddank alleen paarden gestart met hele lage witte voetjes

celintjuh

Re: Heeft iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 09:24

Nou.. Ik ben 1e met 190 punten
Dus dan gaan we toch maar M2 doen
Ik heb dr zin in