spoed !! wat zal ik doen met de wedstrijd ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maghorse

spoed !! wat zal ik doen met de wedstrijd ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 14:11

ik heb straks zo wedstrijd met m'n vzp ( springparcourtje) eerste x dat ze daar komt in die omgeving maar ze is ontzettend moeilijk in de R galop ( L galop gaat wel goed ) maar ik rij bij allemaal manege kinderen in. ( en ze is altijd beetje trapperig naar andere paarden ) zou ik dan wel proberen om haar in de R galop te krijgen ? of dat gewoon een x overslaan en all1 op de L galop laten galoperen?
alvast bedankt
ps weet niet of het goed staat ?

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:13

Bij een springwedstrijd maakt het niet uit in welke galop je zit. Je kan dus gewoon heel het parcour in de linker galop blijven.

Maghorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 14:15

ja maar ik bedoel eigenlijk met inrijden ?

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:16

Als ik jou was gewoon proberen

PingWing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:18

Als er plaats is om zonder andere in gevaar te brengen de RG eruit te rijden zou je het kunnen doen. Anders krijgt mevrouw dr zin en word t straks ook moeilijk om de RG er thuis uit te rijden.

Maar als je daarom mss andere mensen in gevaar brengt moet je t laten. Want volges mij kun je zelf gediskwalificeerd worden als jou paard een andere schopt door jou schuld...

Veel succes met je wedstrijd!

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:21

Ik ben het met PingWing eens, ook zal ik niet een heel parcour in de linker galop rijden. Probeer naar de hindernis meteen in de goede galop te landen en dan rustig op te vangen. Succes ermee

Maghorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 14:26

ja ik kijk er erg voor uit voor die ruiters maar ik hoop dat ze dan ook beetje voor mij uitkijken ik zal het wel proberen maar dan moet het niet te druk zijn in de bak

PartoutZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:22

Knoop een rood lintje in zn staart!

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:25

Liesjuh schreef:

.
Ik zou gewoon in de linker gallop doen .

beukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:37

Je kunt het het beste gewoon porberen.. wie niet waagt wie niet wint...

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:24

Liesjuh schreef:

Zou ik eerlijk gezegd ook doen... Niet dat dat betekent dat jij niet meer op hoeft te letten, maar anderen weten dan in ieder geval dat je paard wel kan trappen.

Maghorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 21:06

nou beetje verslag ; kort gezegt ; het ging bagger : ( we konden nie teens inrijden als er een paard 2 meter bij haar was begon ze er al na toe te bokken ik kan me voorstellen dat ze dan een beetje druk is,, maar omzo te doen in het parcours 1ste sprong ze goed.. ze was heel druk toen zeiden ze dat ik m'n zweepje weg moest doen GROTE fout 1ste ging goed,, 2e weigering daarna ging het goed 3e ( was dubbel ) vloog ze meteen weg.. ze trok teugels uit m'n handen en stond 2 m voor de hindernis stil ik trok haar weg en reed opnieuw aan weer weigerin nog x geprobeerd weer weigering.. uitgebeld... geprobeert hindernis 4 te springen.. 2x langsheen 3x sprong ze met een giga boog erover heen.. ik vond het heel apart want normaal doet ze nooit zo mja, ik plaats zo ook wel topic op Vvdd,, volgende x maar weer proberen