VogelGriep???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cappuccino

VogelGriep???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 20:44

De vogelgriep is nu al in Duitseland, dus in Nederland zal het ook wel komen helaas. Dan worden alle wedstrijden weer afgelast en er stond zelfs in de krant dat je met je paard of pony niet eens meer van je eigen erf af mag . Het is niet te hopen dat de vogelgriep hier heen komt . Weet iemand al meer over de vogelgriep??

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 20:45

Ik heb gelezen dat je ookal je honden moet aanlijnen enzo, katten liever binnen moet houden...
Wat zo'n vogelgriep al kan aanrichten..
Echt niet leuk!!

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 20:46

het is dan toch maar voor een paar dagen dat de boerderijen op slot gaan?

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 20:51

Dan kan ik ook niet meer naar de hal lopen dus, 5 huizen verderop, dat word buitenrijden, lekker in die regen, want regenen, dat kan die lucht in Nederland wel......

Cappuccino

Re: VogelGriep???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 20:59

Haha, ja de lucht kan idd flink regenen, dat zal bij mij ook een probleem worden . Want eerst ging ik wel eens met mijn pony naar een binnenbak maar dat zal dan wel niet gaan. We gaan waarschijnlijk even een niet leuke tijd te gemoet met paardensport . We wachten maar af

djodjodjo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:01

Echt eng idd! Wisten jullie dat paarden er ook gevoelig voor zijn (net als katten en waarschijnlijk honden)? Dat wordt eigenlijk nog enger

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:05

Hollyleaves

Re: VogelGriep???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:06

Ja, t is idd flink vervelend...Mij is alleen verteld dat de paarden en pony's dan ook op stal moeten blijven, en niet in de buitenlucht....Dat wordt wat...Mijn oudje heef last van spat en moet gewoon elke dag lopen, en heeft ook nog s bronchites. (staat in een schuur/stal, maar normaal gesproken alleen s'nachts, dus dan heeft ie er geen last van, maar overdag ook op stal...oew... arm paardje) Weet iemand of dat zo is eigenlijk? Dat ze ook van de wei enz af moeten? En hoe lang zou zoiets duren dan? Aangezien honden wel naar buiten, mits aangelijnd mogen....Grr...t is wat....

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:08

Nee sylva daar heb ik nog niets van gehoord.. Dan zal het wel op het nieuws komen als wij de andere dieren ook op moeten hokken net zoals de katten die alleen in de 'rampgebieden' opgehokt moeten worden

Cappuccino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 21:42

Oh, het is niet te hopen dat de paardjes nog niet eens uit de stal mogen arme beestjes dat kunnen ze eigenlijk niet maken, maarja we willen natuurlijk niet dat ze wat overkomt. Ohh jeee

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 23:40