Winstpunten probleempje..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dyyy

Winstpunten probleempje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 22:58

Ik heb een vraagje, het gaat niet over mijzelf.
Maar over iemand bij mij op stal.

Het gaat om een B combinatie bij de pony's.
Dit meisje heeft nou 20 winstpunten en moet nou over..Nou las ik dat je vanaf april pas bij 30 verplicht over moet.
Het is nog een jonge combinatie en zou het liefst nog langer doorrijden.
Als ze weer in April beginnen te rijden mag ze dan wel door rijden tot 30 wp'en?

Haar combinatiestand staat nou op *L1.

Alvast bedankt..

jasmijn78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 08:32

Als haar stand *L1 is, dan is ze al een keer L1 gestart, anders was haar stand namelijk B+20.

Als ze al een keer L1 is gestart mag ze in april niet zomaar weer in de B starten (ook al heeft ze dan geen winstpunten in de L1). Wel mag ze degradatie aanvragen bij de KNHS. Als de KNHS de degradatie goedkeurt, dan begint ze weer in de B. Maar dan zonder winstpunten. B+0 dus.

Heeft ze nog niet L1 gestart, dan kan ze gewoon wachten tot 1 april, dan mag ze de B nog volrijden tot 30 wp.

Arabendu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 08:35

In principe wel, maar als je het zeker wilt weten, dan moet je even een email naar de KNHS sturen

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 08:47

Jasmijn legt het erg goed uit. Als haar combinatie stand al op L1 staat, is ze dus al een keer L1 gestart en mag ze met dit paardje niet meer in de B starten.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 09:12

en daarom dus een slotje. Mocht er een ander antwoord van de KNHS komen, graag een melding per Tem zodat ik die kan toevoegen.