flevoruiters?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

meikemarieke

flevoruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 16:20

ik weet trouwens niet of dit hier goed staat, anders moet het even verplaatst worden.

Zijn hier mensen die lid zijn van de flevoruiters?
Zo ja, wat vind je van de vereniging, hoe zijn de lessen, vertel!

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:34

Flevoruiters uit Dronten? (Er zijn tenslotte meer hondjes die Vicky heten. )

Meldt zich.

Ik vind het een fijne vereniging. Behoorlijk groot.
De instructie die ik heb vind ik wel fijn. Bij ons kun je bij veel instructies lessen. (Ik denk een stuk of 6.) Dus ruime keus en er is er vast wel eentje die bij jou past. Overigens hoef je niet verplicht les te nemen.

Er worden ook wel regelmatig wedstrijden georganiseerd.(Clubkampioenschappen, Indoor Dronten, Kverneland en nog wel wat)

Ik vind het in ieder geval altijd wel gezellig.

Toch ga ik even Temmen, dit hoort op wedstrijden.

meikemarieke

Re: flevoruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 17:51

dankjewel voor je reactie.
ik had de site van de flevoruiters al gezien, en er zijn indd veel instructeurs/instructrises.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 00:13

VMR --> WD.

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 07:37

Ik ben ook lid van de Flevoruiters. Ik vind het een hele gezellige club. De lessen zijn goed georganiseerd en je hebt lekker veel keus in instructie, je vindt altijd iemand die bij je past. Sommige instructie is meer dressuurgericht, anderen zijn meer springgericht.

Het is wel een vrij grote club, maar dat is juist wel gezellig. We kunnen daardoor ook vier- en achttal rijden, dat altijd weer leuk.

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 08:19

Ik ben in het verleden een jaar bij de pony's lid geweest en een paar jaar geleden een jaar bij de paarden. Ik woon in dronten dus dat leek mij wel logisch Het is mij niet bevallen, de lessen waren altijd vrij druk en ik vind het een dure vereniging. Ik ben nu gewoon startkaartlid van kampen en dat bevalt mij prima.

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 08:43

Citaat:
Ik ben in het verleden een jaar bij de pony's lid geweest en een paar jaar geleden een jaar bij de paarden. Ik woon in dronten dus dat leek mij wel logisch Het is mij niet bevallen, de lessen waren altijd vrij druk en ik vind het een dure vereniging. Ik ben nu gewoon startkaartlid van kampen en dat bevalt mij prima.

Hoezo waren de lessen druk? Met hoeveel man/paarden reed je dan in een les? En wat kost het dan om daar lid te zijn en 1 keer per week te lessen?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 08:44

het is alleen niet de bedoeling om hier een flevoruiters kletstopic van te maken. Ik laat dit topic nog even open, als het teveel gechat wordt,verplaats ik het naar de HK.

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 13:31

Ik was lid van de flevoruiters met m'n bijrijdpony.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 14:16

vincentlover schreef:
Hoezo waren de lessen druk? Met hoeveel man/paarden reed je dan in een les? En wat kost het dan om daar lid te zijn en 1 keer per week te lessen?

Het ligt eraan bij wie je lest, meestal zit je met een stuk of 7.

Je kan trouwens ook even op www.flevoruiters.nl kijken, daar staat nog wel de nodige informatie op

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 18:57

ja die site heb ik al bekeken
Pivanti, wat vond jij ervan?

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 08:34

tja... ik heb er maar 8 lessen gereden ofzo want toen moest m'n bijrijdpony naar de osteopaat en daarna met oefeningen langzaam opbouwen en toen moest ik op halfjaarstage. Maar in die lessen reden we meestal met 6 of 7 Diegene waar ik les van had, vond ik niet zo goed. Maar we hadden een keer een ander als invaller die was echt heel goed! Maar je kan zelf kiezen in welke les je wilt (ik was alleen te laat... vandaar en ik kon niemand van die instructrices dus ik wist niet wie er goed was en wie niet e.d. en dat is natuurlijk ook persoonlijk

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 10:25

oh zo, ja ok, maar als ik daar ga lessen, kies ik wel een instructeur uit die bij mij past
bedankt voor de informatie in elk geval