Foute aftekeningen in paspoort

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Foute aftekeningen in paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 19:28

N.a.v. de brief in het voorwoord van de P&S en het stukje achterin (ja ik lees mn P&S goed ) over de juistheid van je paspoort ed zit ik eigenlijk met n vraagje, op het paspoort en stamboekbewijs van mn pony staat een fout, ze heeft 3 zwarte benen (LV, RV, RA) en 1 half wit been(LA dus ) met zwarte vlekken op kroon rand en kogel, nu staat er op mn paspoort en stamboekbewijs en dus ook op mn startkaart dat ze LV een zwarte vlek op haar kogel heeft, ipv LA.. Moet ik hier wat aan laten veranderen, zo ja wat kost me dat?

Neverhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 10:39

Je kunt contact opnemen met de instantie die jouw pony een paspoort heeft verzorgt. Het is hun fout dus mag het jou niets kosten.

kwitnie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:58

ik herken dit probleem volgens de tekenaar had mijn paard een wit voor voetje
Iets wat ze toch echt niet heeft. We hebben toen contact opgenomen met het KWPN en we moesten goede foto's van het paard maken waarop al haar aftekeningen te zien waren. Dit moesten we opsturen samen met het paspoort zodat ze dit konden wijzigen.
geen week later hebben we het paspoort weer terug gestuurt gekregen waarop het gewijzigt was.
( op mijn startkaart staart nog wel dat ze een wit voor voetje heeft.)

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:02

Moet kostenloos gewijzigd worden. Nu is het nl zelfs zo dat ze je kunnen diskwalificeren op de wedstrijden.