coupons altijd te gebruiken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

coupons altijd te gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 22:06

hoihoi

ik ga binnenkort nieuwe dressuurcoupons bestellen want ze zijn bijna op,
maar zijn die gewoon geldig ook weer in 2007?

en met de nieuwe proeven ook gewoon?

bedankt,

groetjes!

Alanta

Re: coupons altijd te gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 07:35

je moet even in de gaten houden hoeveel onderdelen erop staan, maar als je nu coupons besteld, staan er waarschijnlijk 34 onderdelen op en dan kun je ze jaren gebruiken

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 11:49

oke bedankt,

en de paar coupons die je nog hebt dan? daar staan maar 30 onderdelen op namelijk, maar die zal je best nog kunnen gebruiken neem ik aan.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 12:27

Jep, volgensmij wel hoor.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 12:37

off topic heeft iemand van jullie de nieuwe paard en sport bij de hand?? ik krijg m nog steeds niet, is wat mis gegaan maar ik moet me vandaag ergens inschrijven tenminste als het in de paard en sport staat, als iemand voor me zou willen kijken? of de wedstrijd van 15 april (SRJV) in bunschoten er al instaat, dressuur, regio utrecht. thanx!!

Alanta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 14:22

Bonny4life schreef:
oke bedankt,

en de paar coupons die je nog hebt dan? daar staan maar 30 onderdelen op namelijk, maar die zal je best nog kunnen gebruiken neem ik aan.

Jahoor die kun je zowiezo tot 1 april wel gebruiken en als er 30 onderdelen opstaan kun je ze daarna ook nog wel gebruiken voor de B en L

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:19

toch ook in de M, of niet?

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:24

Bonny4life schreef:
off topic heeft iemand van jullie de nieuwe paard en sport bij de hand?? ik krijg m nog steeds niet, is wat mis gegaan maar ik moet me vandaag ergens inschrijven tenminste als het in de paard en sport staat, als iemand voor me zou willen kijken? of de wedstrijd van 15 april (SRJV) in bunschoten er al instaat, dressuur, regio utrecht. thanx!!
Die staat er nog niet in
Loopt tot 1-4

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 19:38

Sammie schreef:
Bonny4life schreef:
Die staat er nog niet in
Loopt tot 1-4

danku!!!!

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:44

En anders even kijken op www.knhs.nl, daar staat de wedstrijdkalender ook op, of op de regiosite van Utrecht (kun je ook via www.knhs.nl komen). Op de regiosite staan vaak al veel wedstrijden die in het buitenseizoen gereden worden.

Alanta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 23:30

sharonalover schreef:
toch ook in de M, of niet?

Ja sorry tot met de M2!

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 12:07

hoihoi

dus als ik nu nieuwe aan vraag, krijg ik coupons die ik ook gewoon volgend jaar door kan gebruiken? als ik ze nu aanvraag hoelang duurt het ongeveer voor je ze binnenhebt? en hoe moet ik ze aanvragen? bedankt

groetjes!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:23

Ik vraag ze altijd gewoon bij mijn club aan, die hebben gewoon voorraad en dan kan ik ze gewoon dezelfde dag ophalen. Volgens mij kun je ze voor altijd doorgebruiken!

Groetjes en succes ermee

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 12:41

bij ons kan het geloof ik niet via de vereniging.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 15:15

Je kunt ze ook gewoon zelf bestellen hoor via www.paardensport.nl maar ik zou het even in overleg met de vereniging doen, want misschien moet het wedstrijdsecretariaat zelf ook nog couons bestellen en dan kunnen die van jou erbij want elke keer dat je coupons besteld komt er € 2,50 aan handlingskosten bij, dus of je nu van 1 person coupons besteld of van 10, die € 2,50 blijft.
Als je ze zelf besteld worden ze bij het wedstrijdsecretariaat bezorgd.
En bij alle coupons die je nu besteld, staan al 34 onderdelen op, dus die kun je gewoon blijven gebruiken.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 17:32

Alanta schreef:
Je kunt ze ook gewoon zelf bestellen hoor via www.paardensport.nl maar ik zou het even in overleg met de vereniging doen, want misschien moet het wedstrijdsecretariaat zelf ook nog couons bestellen en dan kunnen die van jou erbij want elke keer dat je coupons besteld komt er € 2,50 aan handlingskosten bij, dus of je nu van 1 person coupons besteld of van 10, die € 2,50 blijft.
Als je ze zelf besteld worden ze bij het wedstrijdsecretariaat bezorgd.
En bij alle coupons die je nu besteld, staan al 34 onderdelen op, dus die kun je gewoon blijven gebruiken.

dankje voor info!