Bijscholing 1 maart Zilfia's hoeve houten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Bijscholing 1 maart Zilfia's hoeve houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 19:54

Ik heb even een vraagje aan IL juryleden uit Utrecht die van plan zijn om naar de bijscholing op 1 maart in Houten te gaan.
Ik wil daar ook heen, maar met het openbaar vervoer is dat nogal een rampenplan... En ik heb door de week niet de beschikking over een auto (zit ik nl in Utrecht op mijn studentenkamer). Kortom, ik zoek iemand uit Utrecht met wie ik zou kunnen meerijden.

Miss_Petit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 20:35

Misschien dat je het beter op een vd gewone forumonderdelen kan neerzeten?

Ik denk dat je misschien daar iets meer aandacht krijgt

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 07:57

Misschien een idee om in het grote juryboek een collega uit Utrecht te vinden en die even bellen. Bij 1 op 1 contact heb je veel meer kans dat ze je even willen ophalen.

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 16:43

Ik heb geen juryboek of lijst, helaas...
Maar ik ga er wel heen met de bus (wereldreis) en dan ga ik daar wel mensen aanschieten om te vragen of ze me of op de trein kunnen zetten of thuis kunnen brengen.
De heenweg is nl niet echt een probleem, ik heb tijd genoeg om er heen te gaan, alleen 's avonds rijden er haast geen bussen meer, dus dan is het lastiger.
Maar bedankt voor de suggesties.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:20

Waar woon je dan in Utrecht? Ik weet dat het 5 minuten fietsen is vanaf station Lunetten, althans toen ik daar nog woonde.
Of is het weggetje heden ten dage te eng om te fietsen?

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 18:28

Ik woon op de Uithof. Mij maakt het niet zo uit of het 'te eng'is om te fietsen alleen ik weet eigenlijk niet hoe ver het precies is.

[edit] heb even op routenet zitten kijken en daarop is het maar 6 km, dus mischien ga ik wel gewoon fietsen! Als het tenminste een beetje redelijk weer is, heb ook geen zin om als een doorweekte kat op de bijscholing aan te komen.

Miss_Petit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:10

Het is inderdaad niet zo'n fijn weggetje, je rijd dan namelijk langs het spoor. Dat is vrij donker, stil en verlaten.

Zorg iig voor goede verlichting op je fiets
Op zich is het echt een klein stukje, en fietsen er meerdere fieters doordeweeks.

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 23:27

Ik ben toch maar op de fiets gegaan, door sneeuw en wind en kou. Ik moet zeggen, ik vond het meevallen met het weggetje, het was goed verlicht en heb meerdere andere fietsen en auto's gezien. Op die weggetjes was het druk genoeg (geweest) om de sneeuw weg te rijden, op de drukkere wegen met fietspad fietste het een stuk minder prettig.
Het was niet ver, vond ik, ik was er binnen het half uur, volgens mij heb ik ong 20 minuten gefietst.
Bedankt voor alle tips.

Miss_Petit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 23:28

Ik wandelde nog even met mn paard langs in de binnenbak, was wel enorm druk zeg!

Was het leerzaam?

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 16:41

Mwa, er zaten interessante dingen bij, maar er werd heel erg doorheen gepraat door veel mensen, dat was wel irritant. Wat was het trouwens druk in de bak zeg! Een heel gekrioel door elkaar heen en later zelfs nog een aanspanning ertussen.

Miss_Petit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 16:43

Is er nog ergens een topic wat er besproken is?

Grote pensionstal, veel pensionklanten

Suzanne F.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:18

Marije_jiplover schreef:
Mwa, er zaten interessante dingen bij, maar er werd heel erg doorheen gepraat door veel mensen, dat was wel irritant.

Whoops, dat zal ik o.a wel geweest zijn....