ik heb een haflinger merrie en wil graag eens met haar naar de keuring. ze is ingeschreven bij het stamboek. kan iemand mij vertellen hoe die keuringen werken en waar ik me dan op moet geven etc.
Heb jij nog geen bericht van het Stamboek gehad? Ik heb vorige week, van regio Gelderland, al bericht gehad om in te schrijven. Wij krijgen dat elk jaar gewoon thuisgestuurd.
Ik ben vorig jaar met mijn merrie naar de keuring geweest. Heb haar daar op laten nemen in het stamboek en we hebben mee gedaan aan de rubriek 7-8 jarige merries. We hebben daar toen een eerste premie behaald.
Die van mij is toen ook gelijk opgenomen in het stamboek. Als die van jou nog niet is opgenomen in het stamboek (ik had alleen een veulenpapier bij mijn merrie, dus was zelkf nog niet opgenomen in het stamboek), moet je dat eerst op de keuringsdag doen. In welke regio zit je? als je op www.kvth.nl kijkt vind je als het goed is ook de link naar je eigen regio, misschien dat het daar ook op de site staat, en kun je ze een mailtje sturen.
Als je verder nog vragen hebt kun je me ook een pb sturen.