ik rijd dus F-proefjes, en ik dacht dat er vast nog wel meer mensen zijn die dit rijden. Vandaar dat ik dit topic open. Ik vind het leuk om verslagen van jullie te horen of eventuele vragen
.Groetjes Ardine
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

.Fryske schreef:Wie kan mij uitleg geven over de F proefjes? Wat moet je voor oefeningen enzo doen?
.
Vippie schreef:Hoi Ik jureer de F proeven dus kom maar op met jullie vragen...
Vippie schreef:Hoi Ik jureer de F proeven dus kom maar op met jullie vragen...

Op naar de F9a Citaat:Is de F1 (als dat de makkelijkste is) gelijk aan de B? Snap je hoe ik het bedoel???
Fryske schreef:Vippie schreef:Hoi Ik jureer de F proeven dus kom maar op met jullie vragen...
Kun je mij dan de vergelijking qua niveau uitleggen? Ik ken de gang van zaken bij de KNHS proeven (B, L1 etc) maar vraag me dus af waar de raakvlekken liggen.
Is de F1 (als dat de makkelijkste is) gelijk aan de B? Snap je hoe ik het bedoel???
Alvast bedankt voor je uitleg.
Marijkjuh schreef:Vippie schreef:Hoi Ik jureer de F proeven dus kom maar op met jullie vragen...
Nou ik heb ook een paar vraagjes
Bekijk je de proef nou anders als je iemand op d'r eigen paard/pony de bak in ziet rijden ? En hoe haal je nou een 8 voor de verzorging van jezelf en je paard ?

farahtjuh schreef:@Vippie
ik rij ook de f proeven en zit nu in de f9a wanneer ik tot de f12 af heb zit ik er overnaa te denken om dan extra door tegaan tot de f 15 mag ik dan ook met een hengst starten in de b ? rij namelijk al mijn proeven op hem