Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vippie schreef:Goed je coupons nakijken want als je te vroeg overgaat en ze komen erachter ben je het saadje...Dus gewoon even mailtje naar de KNHS met je combinatienummer en vermelding dat je wp aantal niet klopt. Zet de data en punten even eronder waar je je wp hebt gehaald.

tarzansammer schreef:het is mooi mee genomen maar een vriendin van me had ook een fout aantal op knhs site staan
ze was tevroeg over gegaan naar de M1 en had daar al 4wp in 1wedstrijd 2proeven maar moest terug naar de L2 en helemaal op nieuw beginnen met de L2
dus informeer dgoed
)
nogal een groot verschil
chesty schreef:ik heb dat ook wel op de site, want volgens mij ben ik toch echt z2+ in de 20 ong, maar op de site staat + 32nogal een groot verschil
![]()
chesty schreef:ik heb dat ook wel op de site, want volgens mij ben ik toch echt z2+ in de 20 ong, maar op de site staat + 32nogal een groot verschil
![]()
![]()
Fun_Fun schreef:Ik zou gewoon die ene punt voor jezelf niet meetellen,
dus dan gewoon wachten tot daar 11 wp's staan, heb je er 10.
)
janinetjjj schreef:Is wel laag, als je daar van profiteert vind ik..
janinetjjj schreef:Is wel laag, als je daar van profiteert vind ik..
!! wat boeit het nu of ze er per ongeluk 1 teveel geteld hebben !!!! Ik zou gewoon van je eigen aantal uitgaan, dus 3 maar als er uiteindelijk 10 staan en je bent klaar voor de overstap moet je het gewoon doen en als je van plan bent om door te rijden is er zowiezo niks aan de hand
knightloekie schreef:janinetjjj schreef:Is wel laag, als je daar van profiteert vind ik..
na ja zeg!! wat boeit het nu of ze er per ongeluk 1 teveel geteld hebben !!!! Ik zou gewoon van je eigen aantal uitgaan, dus 3 maar als er uiteindelijk 10 staan en je bent klaar voor de overstap moet je het gewoon doen en als je van plan bent om door te rijden is er zowiezo niks aan de hand