Blik geworpen in het nieuwe proevenboekje...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BiancUgo

Blik geworpen in het nieuwe proevenboekje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 00:13

Zo ik was net bij ons op de vereniging en heb daar even een blik mogen werpen in het nw proevenboekje..ff bij het B begonnen en daar staan een paar kleine dingen bij die je gewoon ff goed moet lezen om het te snappen en zeker thuis een keer gereden te hebben, maar voor de rest valt het nog wel mee wat wel erg vreemd is dat je dus binnen komt en niet meer hoeft te groeten..en dus ook niet meer over de ac lijn binnen komt, maar nu is mijn vraag moet je dan binnen komen buiten de ring vandaan of mag je al een rondje gereden hebben in de bak! Ja sommige regels roepen ff vraagtekens op.

En dan deze regel vindt ik ook wel apart:

e-b-e grote volte in arbeidsdraf doorzitten dan tussen b-e arbeidsgalop aanspringen en dan weer e-b-e grote volte, je rijdt dus twee voltes ff wennen.

En ik hoorde dat we nu ook 3 mnd achter elkaar dezelfde proef rijden mmmhhh beetje eentonig.

Maar goed toen moest ik het boekje weer inleveren want de persoon waar het van was ging naar huis

Nou ik hoop dat we het volgende week wel in huis hebben!!
Kunnen we het eens goed door gaan nemen..

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:06