Juryleden die net zijn geslaagd >Hippos Vademecum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cojo79

Juryleden die net zijn geslaagd >Hippos Vademecum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 17:30

Hallo,

Even een vraagje aan net geslaagde juryleden.
Staan jullie in de nieuwe Hippos Vademecum?

Groetjes: Corina

tam20

Re: Juryleden die net zijn geslaagd >Hippos Vademecum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 16:17

nee, toen wij examen deden was het nieuwe vademecum al in de maak

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:37

Je komt altijd pas een jaar later in het Hippos Vademecum, dat heeft te maken met het drukken van dat ding en juryleden die ongeveer gelijktijdig examen doen.

Wat wel een aanrader is, is jezelf aanmelden op juryplatform.nl, dat is een hele handige site, waardoor je dus wél uitgenodigd wordt om te jureren.

Succes!

cojo79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 08:43

Ik heb me al aangemeld op juryplatform maar helaas daar nog geen reactie's op gekregen.

Is toch erg onhandig dat je alleen aan kan melden op juryplatform want veel verenigingen zoeken toch een jurylid via vademecum.
Zoals ik begrepen heb van de meeste verenigingen hier.
Maar als juryplatform eenmaal loopt zoals startlijsten zal het vast wel goed komen.
Laatst bijgewerkt door cojo79 op 15-02-06 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:51

Nou dat denk ik niet ik heb voor de komende wedstrijden alle jury's van het juryplatform afgehaald. Ideaal!!!

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:27

Ook ik haal de jury's van juryplatform.nl, gaat veel makkelijker, is goedkoper en kost minder tijd!

Ik ben zelf ook al verschillende keren gevraagd via juryplatform om te komen jureren.

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:17

Ik ben vooral gevraagd via juryplatform, maar heb ook gemerkt dat ik wel in de nieuwe hippos vademcum sta (heb vorig jaar juni examen gedaan).
Alleen wel vaag, want in de P&S publicatie heb ik met mijn 06 nr gestaan en in de Vademecum sta ik kennelijk met het telefoonnr van mijn ouders. Moet ik dus nog even gaan doorgeven (heb zelf vademecum nog niet in huis, kan dus nog niet controleren) want ik ben erg weinig bij mijn ouders thuis en dus is het niet handig als mijn ouders dan elke keer mijn 06 nr moeten geven.

Gitta1977

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:42

Dat hele Hippo's Vademecum mogen ze wel eens opnieuw doorspitten. Hoe vaak ik wel niet uuuuuuuren aan het bellen ben om jury's te vinden en dan ook nog duuzend keer te horen krijg: maar ik/die jureer(t) al lang niet meer... Niet te geloven!