Viertallenwedstrijd wie nog meer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Viertallenwedstrijd wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 13:55

Ik was benieuwd of er nog bokkers waren die meedoen aan de viertallenwedstrijden. Dit zijn geen gewone wedstrijden voor viertallen, maar een wedstrijd waarbij verschillende ponyclubs het tegen elkaar opnemen. De punten van het viertal, de 4 individuele dressuurruiters en 4 springers worden bij elkaar opgeteld. De club met de hoogste punten wint

Volgens mij doen de volgende verenigingen mee:
Horstruiters, Molenruiters, Steffenrijders, Pasruiters, Graafschap, Semper Fidelis, Grensruiters, Berkelruiters, Grolse Ponyclub, Buitenbosch, Barchruiters, Schansruiters

Wij hebben inmiddels al een wedstrijd gereden (in Bathmen) waar we tweede werden.
De 19e hebben we onze tweede wedstrijd in Barchem

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:56

Wij dit jaar helaas niet. Maar bij ons in de regio rijd je dan met een 6tal en 3 springers en 3 dressuurruiters.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 17:04

Wat grappig dat jullie met een 6-tal rijden!!

Oberek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:35

Wij zijn sinds januari gestart met een viertal. Het is voor iedereen nog nieuw, maar het is erg gezellig. We willen in juni een keer een wedstrijd proberen en hopen voor die tijd nog eens te gaan kijken.

Dus als jullie een leuke wedstrijd in de regio Utrecht weten, dan hoor ik dat graag!