joepie!! we hebben de 1e punt binnen!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gekke_koei

joepie!! we hebben de 1e punt binnen!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 11:27

ik ben zo blij! gisteren heben we onze 3e L1 wedstrijd gereden en zowaar een winstpunt gekregen!
en niet zomaar 1 gelijk 161
ben helemaal trots op mijn ventje. de 1e proef hadden we 149, omdat willem een beetje stug van voor was en in de galop aan de kletter ging, maar de 2e proef ging echt lekker.

vrijdag heb ik gewerkt aan mijn middengangen in de les.. en dat heeft geholpen ik had voo mijn galoponderdelen 7ens en voor de middenstap en middendraf 6en... dat was een punt lager 2 maanden terug.

al hadden we geen winst, ik had nog lekker gereden, zodra wij de losrij bak in gingen ging het al super, dus mijn dag kon al niet meer stuk, ondank de giga sneeuwbui waar we inr eden, omdat ik onder de man naar wedstrijden ga.

de terugweg lag de sneeuw overal en koud dat het was. maar draven ging niet, daar was het te koud voor.. maar ben trot op mijn ventje datie zich zo goed gedragen heeft in dat weer.

ik heb mijn doel gehaald, ik wilde 1 punt in de L1, nu rij ik nog wel wedstrijden, maar ik kijk eerst hoe het gaat met de nieuwe proeven dalijk. als we daar geen goede punten halen stop ik er gewoon mee.

Anoniem

Re: joepie!! we hebben de 1e punt binnen!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:29

Gefeliciteerd joh!
Maarre, waarom stoppen, als je er toch lol in hebt?!

Samir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:30

gefeliciteerd!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 12:12

gefeliciteerd! Maar waarom zou je dan eventueel gaan stoppen?

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 17:26

nou, dalijk gaat het om het correct rijden enzo. en onze impuls is niet echt goed te noemen.
dus ik wil dalijk niet in de verliespunten gaan, zodat ik mijn punt weer kwijt ben

maar nu eerst even afwachten hoe het met willem gaat.. want die heeft misschien spierbevangenheid.... wat dat betreft heeftie gister alles gegeven om dat ene puntje te scoren en vandaag kondie dus bijna niet meer lopen..

OemmiejO

Re: joepie!! we hebben de 1e punt binnen!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:46

Gefeliciteerd!!

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 19:25

tnx

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:09

Gefeliciteerd met je winstpunt!
En wacht het allemaal maar even rustig af!
Misschien valt het allemaal reuze mee!

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 16:22

ja gaat al weer beter.
mijn volgende wedstrijd is toch pas weer eind april, want de 19e moet ik helpen met leon en merel bij endurance, dus daar laat ik mijn eigen wedstrijd voor schieten.

dus tijd zat om ons voor te bereiden op de nieuwe proeven