Voor de wedstr. secretariaten...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Voor de wedstr. secretariaten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 19:55

Ik heb voor een wedstrijd hier in de buurt 4 weken geleden ingeschreven, coupons opgestuurd. Lijst staat net op internet, sta ik op de reservelijst. Ik ben hierover niet gebeld, en baal er eigenlijk best wel van, want ik had me ergens anders nog makkelijk in kunnen schrijven mét de zekerheid van starten. Ik ga morgen dus nog even bellen naar die andere wedstrijd of daar nog plek is, hun lijst ziet er rustig uit in ieder geval!

Het lijkt mij ook niet meer dan logisch dat je even belt als iemand niet op de lijst kan, hoe doen jullie dat?

Alanta

Re: Voor de wedstr. secretariaten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:56

Als wij vol zitten (Haren, gr) stuur ik de coupons altijd terug. Maar voor indoorwedstrijden moet je je bij ons wel eerder opgeven hoor dan 4 weken, ze lachen je uit als je 4 week van te voren je nog opgeeft.
Dus als ik jou was zou ik me eerder opgeven voor indoorwedstrijden!

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 21:18

Hier in de buurt is het 9 v/d 10 keer ruim op tijd

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:27

Volgens mij wordt je haast nooit gebeld over de wachtlijst. heb wel eens gehad dat ik mijn coupons terugkreeg met een briefje.

chelsea82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:07

Ik ken het.Heb dat laatst ook een keer gehad.Als ze dat nu even netjes doorgeven dan kun je inderdaad nog iets anders opgeven.

Heb nu weer een ander probleem.Ben al 2 weken aan het bellen voor een wedstrijd.Wordt niet opgenomen en er is geen voicemail.Tegen de tijd dat je ze te pakken hebt zit de wedstrijd vol.Wordt daar niet goed van.

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:58

Er zijn ook mensen die zich gewoon opgeven terwijl de wedstrijd niet open is. ZONDER te bellen of te mailen. In dat geval laat ik de coupons dus mooi liggen en ALS er plaats is zet ik ze erbij anders ABSOLUUT niet. Sorry voor degene maar dan hadden ze maar even de moeite moeten nemen om te informeren.

JustWendy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 09:21

Nou als ik iedereen die op de wachtlijst komt zou moeten bellen...... je moet er denk ik gewoon rekening mee houden dat je op de wachtlijst kan komen. Zorg gewoon dat je je ruim voor de sluitingsdatum hebt opgegeven.

marfiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:19

Je moet toch zoiezo altijd even bellen om te vragen of er plaats is? dan pas je coupons opsturen?
Zoiezo is een maand van te voren meestal al te laat, bij ons zit het dan altijd wel vol (zuid holland)

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 18:39

Voor de duidelijkheid, ik heb dus wél gebeld (ingeschreven) en daarna meteen coupons opgestuurd.

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:02

Het ligt er aan hoe groot je concours is.
Voor ons outdoorconcours (meer dan 1000 starts) kunnen wij er bijvoorbeeld niet aan beginnen om mensen te bellen als ze op de wachtlijst staan.
Bij ons in de buurt geld ook dat 4 weken wel kort van te voren is, maar dat kan per regio verschillen natuurlijk.

Je schreef net dat je gebeld had van te voren, hebben ze toen iets gezegd over de mogelijkheid dat je op de wachtlijst komt??
Anders vind ik t erg slordig dat ze je niet geplaatst hebben. Je had het immers al afgesproken aan de telefoon. Zou ik zeker over bellen!

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 21:18

Ik heb gebeld om te vragen of ze nog plek hadden, dat was zo, dus coupons opgestuurd. Dan kan het alsnog gebeuren dat je door een foutje op de reservelijst komt, maar dan ga ik er wel vanuit dat ik daarvan op de hoogte gebracht wordt. Er was nl nog een ander concours hier in de buurt waar minder animo voor was (maar 1 proef) en daar had ik dus nog makkelijk in kunnen schrijven. Heb net gebeld en grote kans dat ik daar kan starten (ze schrijven nu zelfs 2 proeven uit ivm weinig starts ).

Nu ik de tijden heb gezien moet ik zeggen dat ik het zo'n ramp nog niet vind dat ik misschien op die andere plek start, de aanvang is namelijk 2 uur (ivm doorgaande manegelessen) en het M1 is rond 22.00

Gitta1977

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:37

Bij ons zit de Indoor Dressuur al maanden van tevoren vol. Mensen die alleen de coupons opsturen lopen het risico op de wachtlijst te komen als het al vol zit. Ik ga ze niet bellen, ook niet als ze van de wachtlijst op de startlijst komen. Heb er soms wel 20 op staan dus daar begin ik niet meer aan. Laat ze zelf maar kijken op de lijsten, ze staan ruim vantevoren op internet. Voor de amazones een kleine moeite en voor mij scheelt het een hoop werk.
En ja, af en toe schiet er wel eens wat bij in. Een briefje dat kwijt raakt, de post die vertraagd is, in een verkeerde klasse opgeschreven. Wij (het wedstrijdsecretariaat dan) zijn ook gewone mensen. Soms heb ik wel 3 lijsten tegelijk om bij te houden, een gekkenwerk soms. Coupons in huis van een 3-daagse springwedstrijd (500 combinaties) en 2 dressuurwedstrijden (200 combinaties per wedstrijd), een telefoon die constant gaat en thuis ook nog genoeg te doen. Soms heb ik wel eens het idee dat de mensen die bellen denken dat je niks anders te doen hebt dan wedstrijden organiseren en het je dan ook nog kwalijk nemen als er iets een keertje niet klopt!

Sorry, ff frustraties eruit , dit weekend gelukkig de een-na-laatste wedstrijd van het Indoor seizoen en geen buitenwedstrijd meer...

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:20

Bij mij werkt het het beste als je je opgeeft via de mail. De telefoon heb ik bijna nooit aanstaan, de voicemail verwijst je dan ook naar de email of de website. Toch blijven mensen zomaar coupons opsturen en die bellen dan zodra ze de lijst op internet zien staan, verontwaardigd op waarom ze er niet op staan. Deze mensen staan dan dus op de reservelijst.

Nu begrijp ik uit jouw verhaal dat je je wel aangemeld had, dus dat is wat slordig.....maar goed fouten komen voor, net als Gitta zegt.

Helaas komt het maar al te vaak voor dat mensen denken door simpelweg zomaar startcoupons op te sturen "recht" te hebben op een startplek, en dat is gewoon niet zo! Ik ga dus ook echt niet iedereen zitten bellen die op de reservelijst komt, want soms heb ik daar wel dertig man opstaan! Denk dat ik dan toch ongeveer failliet ga hoor met 24 wedstrijden per jaar.

Dus nee, bij ons wordt je dus niet gebeld!

marfiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:38

Oh sorry ik wist niet dat je je al ingeschreven had! en dat er nog plek was! dat moet een vereniging je later bellen dat ze een vergissing hebben gmaakt!
Maar aan de tijden te zien is het beter om ergens anders te starten! als er ergens anders nog plaats is!

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:42

Als Anky nog een paard als training in de MT of ZT wil starten wordt er spontaan een paar dagen van te voren een extra rubriek uitgeschreven en jury's aangetrokken.........

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:18

Ik vind het wel erg belachelijk ja maar dat is bij ons ook wel eens gebeurt. Maar datr is erg banketstaaf.
Ik heb het zelf ook een keer in waspik gehad dat ik er helemaal niet op stond en ze hadden ook geen resreve lijst.
Maar ze weetr nu nog steeds wie ik ben haha

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 18:42

In Waspik gaat het wel vaker mis

Ik vind het gewoon slordig dat ze toezeggen dat ik kan starten en dat ik dan opeens op de reservelijst sta, zonder geïnformeerd te zijn. Heb echt wel respect voor alle vrijwilligers die het mogelijk maken dat we wedstrijden rijden (eerlijk is eerlijk, ik zou gek worden op een wedstrijdsecretariaat ), en natuurlijk kunnen ze niet iedereens wensen naleven, maar met zoiets vind ik dat het een kleine moeite is om even te bellen en te zeggen dat ze zich vergist heeft en als er plek is ik erbij kan