M'n 3de wedstrijd en eerste, apart verhaal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

M'n 3de wedstrijd en eerste, apart verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 14:54

Hoiii
Tis een lang verhaal hoor
Ik had vandaag een proefje, m'n f9 ( van de FNRS ) Die zou ik voor de eerste keer rijden met m'n pony. Zijn 4de wedstrijd, mijn 3de wedstrijd met hem.
Nou vanmorgen ging alles super, ik was netjes op tijd. We hebben wat langer ingereden omdat het was uitgelopen. Naja toen kwam dus m'n proefje, en hij was echt super gespannen en hij kreeg weer spontane kantine en hoekenangst ( misschien kaboutertjes ) Hij is een paar keer op z'n achterbenen gana staan, hij had volgens mij ook nog gebokt en hij was er vandoor gevlogen. Ik lag er zowat af
In de kantine vette lol natuurlijk, was volgens mij ook grappig om te zien hoor
Toen het uitstappen met deken op en toen vloog hij er ook gelijk weer vandoor. Ik er weer zowat naast
Naja terug naar huis, ik in tranen en superboos. Want hij had flink lopen kloten. Thuis nog boos lopen doen enzo. Maar ik was toch maar weer terug gegaan naar de manege. Daar heb ik me helemaal vol gepropt met eten. En toen kwam de prijsuitreiking.
Ze begonnen met 205 punten ( met 210 slaag je ) en zo gingen ze steeds verder. Ik had echt het idee dat ze perongeluk bij de f8 hadden gegooit ofzo. En toen kwam ik dus met 222 punten. Ik was echt superblij
En op m'n protocol stonden ook nog wat handige dingen
Ze hadden er ook nog ondergezet dat het goed was dat ik niet m'n proefje had afgeraffelt en kalm was gebleven terwijl roompje zo hyper deed.
Het was me het dagje wel
Groetjes Marijke
p.s ik weetniet zeker of dit nou bij VvdD hoorde of WD

Macha876

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:07

Zo das geluk hebben marijke

Liess__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:30

Idd veel geluk!! mijn vorige proef ging zooo slecht, in draf sprong ze steeds in galop aan en in galop viel ze in draf??

Was wel 2 x eerste, maar volgens mij letten jury's op andere dingen als ons, wij letten meer op het plaatje, ik denk dat hun het anders zien ofzo?

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:21

jury's letten (nu) nog op de gangen van het paard en hoe het paard/de pony het doet. "Wij" (ruiters/trainers/choachen) kijken naar "het plaatje" tot zover dat nu nog telt. Met de nieuwe proeven word dat allemaal anders.

Maar in elk geval gefeliciteerd.. !!

Anoniem

Re: M'n 3de wedstrijd en eerste, apart verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:16

Geluk bij een ongeluk!
Gefeliciteerd met je punten!