Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Edit: je hebt t al veranderd... oosterhoff schreef:moet ik dan van A naar F doorzitten en daarna van F naar X lichtrijden?
! 
narrator schreef:Wat grappig! ik keek er gister ook na.. en ik snapte het ook al niet... en toen ging ik er maar vanuit dat je dan tot de X moest doorzitten... want dan moet je ook een overgang naar de stap maken..
oosterhoff schreef:
@masja:
Leuk dat je weer meld dat je moet doorzitten zodra het gemeld word en dat het ook gemeld wordt als je weer moet gaan lichrijden maar kijk dan maar eens in proef 16 wat ik al eerder schreef. En kijk nog maar eens in meer proeven. draven galopperen en stappen is iets anders dan lichrijden, uitstrekken of halstrekken. Op jou manier zou je na de eerste keer halsstrekken de hele proef moeten halsstrekken omdat er niet meer staat dat je daarna ermee op moet houden.
Nogmaals ik wordt er niet warm of koud van maar ik vind het wel aardig om te weten wat voor kronkels ze hebben bij de proevendeskundigen.