Vanmorgen al heel vroeg opgestaan. Om half zes ging de wekker! *Zucht*
En ik had al twee dagen vet griep dus dat ging al fijn!
Om half acht de paarden (Obsess en babe van mmbabe)geladen en vertrokken richting concours.
Eerst ff betaald en onderweg naar t secretariaat al ontdekt dat de regen van de afgelopen week niet veel goeds gedaan had voor t terrein (lees:wat een baggerbende daar!!!)
Toen we terug naar de trailer liepen zagen we een paard in de trailer liggen. Bleek dat die met z'n hoef in t hooinet was bijven hangen en gevallen wasen daarna is ie vast helemaal gek geworden. De hele trailer zat onder het bloed. Gelukkig zagen we het paard later aan de hand stappen. Hij had wel zn hele been in t verband.
Nou paardjes uit de trailer gehaald en proppen gaan draaien. Argh obsess wat zo vervelend! HIj was letterlijk strontzenuwachtig want hij had wel 5 keer in de trailer gescheten. Zn hele deken zat onder , zn hele staart zat onder. *FIJN*!
Maar goe dhij was dus zo vervelend dat ik hem een klap gaf en dat vond ie niet leuk , dus dacht ie ik ga mezelf effe lostrekken. Dat deed hij dus en t touw knapte, obsess lekker rennen over het terrein!! Met zn proppen in de straat over, ook zo fijn....Gelukkig was heel de straat afgezet als parkeerterrein, dus verkeer was er gelukkig niet. Hij draafde naar een trailer toe waar een man en een vrouw huiun paard aan het poetsen waren en ik riep :"pak m even!!" Maar die kerel lachte me gewoon uit en deed niks!!!

Gelukkig ging hij vlak daarna staan grazen en konden nathalie en ik m vangen.
Snel de rest van de proppen erin gedraaid, en verder opgezadeld en op naar het blubberveld....
NOu ja met losrijden was ie weer lekker opgefokt.Alles was natuurlijk interessant dus normaal lopen kon ook niet meer. Gelukkig had ik m aardig onder controle toen ik de proef in moets maar nog niet lekker aan twee teugels ofzo. Nou ja proefje ging niet echt lekker maar was ook geen drama proef ofzo.Later bleek dat ik 146 punten had, ik had wel iets hoger verwacht eigenlijk ,maar goed.
Later de tweede proef, ging niet echt lekker , hij ging heel vervelend doen tegen de hand en aanspringen als t niet moest enzo....
Verder de figuren wel netjes kunnen rijden.
Na de prof even naar de jury gegaan omdat ze iedereen na de proef commentaar ging geven. Het enige wat ze dus zei was dat ik hem meer voorwaarts moest rijden( gaat niet echt fijn op een spekglad terrein maar oke) en dat ie me er de volgende keer af zou bokken als ik niet meer voorwaarts zou gaan rijden??????????????????????????Nou ja zal wel dacht ik..
UIteindelijk had ik nog een winstpunt ook bij die jury, ik had verwacht dat ik 140 zou hebben zo negatief deed ze! Maar het was 156, dus ik ben nu officieel L1 startgerechtigd.
OW ja mmbabe( melanie) had veel beter gereden, haar verslagje volgt zo nog wel denk ik..........