misschien hebben jullie wel oude topics van mij gelezen over of ik ga starten met mn pony en alle problemen enzo..mn pony heeft ook bijna een jaar niks gedaan i.v.m blessure en zou nooit meer gereden kunnen worden volgens een dierenarts..
nu ben ik vanaf januari gestart tussen de paarden,
14 januari had ik mn eerste wedstrijd en had ik 1 winstpunt met 156 punten en een proef met 148 punten, ik was heel blij met mn winstpunt!
4 februari had ik weer wedstrijd.. werd 2e en 3e met 161 en 162 punten! weer helemaal verbaasd...
en gister ben ik 1e en 2e geworden met 164 en 161 punten.. nu nog verbaasder! sta zo versteld van me zelf en mijn pony... we kunnen het dus wel tussen de paarden!! ongetwijfeld komen er tegenslagen en ik hoop dat mn pony helemaal goed blijft, het gaat nu zo super!!
gister had een vriendin ook gehoord dat er mensen zeiden, gatver die stomme pony heeft tot nu toe de hoogste punten.. dat vind ik dan weer jammer, wat maakt het nu uit? laat mij lekker rijden!
ik weet dat we nog aan veel dingen moeten werke maar jullie mogen weten dat ik heel trots ben!! waarschijnlijk heb ik in maart weer een wedstrijd, ik rijd niet heel veel, 1 keer per maand ofzo.. lekker relaxed!
ik wilde het tog even aan jullie delen!
wil ook iedereen bedanken die me helpt en steunt! ook mn coach!
dit is mn topper!!
x roelinda en Bon(fire)ny!