Winstpunten op de site van KNHS

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Okkilover

Winstpunten op de site van KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 21:06

ik heb dus net mijn combinatie nummer in gevoerd en dan staat er maar 1 wp terwijl ik er vorige week ook 1 heb gereden! Hoelang duurt het ongeveer voordat er opstaat, weet iemand dat?

_MV_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 21:09

Ze werken het eens in de zoveel weken bij. De ene keer gaat het sneller dan de andere keer. Als je jna 4 weken nog geen punten hebt bijgeschreven gekregen dan zou ik even bellen met de knhs. Soms vergeten ze wel eens wat bij te werken of zijn de coupons niet ontvangen oid. Succes.

Edit. De verwerkingsdatum staat erachter, dus als je weet wanneer je laatste wedstrijd hebt gereden weet je gelijk of ze alles al hebben bijgewerkt.
Laatst bijgewerkt door _MV_ op 09-02-06 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Okkilover

Re: Winstpunten op de site van KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 21:10

Dankjewel, dan houd ik het gewoon even in de gaten

BertinaBvd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 16:14

bij mij heeft het wel eens 4 weken geduurt voordat hij bijgeschreven was
ligt er net aan hoe snel ze bijwerken bij het knhs

Tierania_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 17:58

het kan welk een maand duren hoor
mijn winstpunten van vorige maand staan er ook nog niet op :@

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 19:10

De KNHS is nogal langzaam in die dingen..
Even geduld dus..

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 20:25

Alles wordt nog met de hand gedaan, dus binnen een week is het zeker nog niet verwerkt.

sharonaollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 20:27

Er staat ook ergens,wanneer er voor het laatst bewerkt is..

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:48

Sammie schreef:
Alles wordt nog met de hand gedaan, dus binnen een week is het zeker nog niet verwerkt.

Idd, en als je weet hoeveel starts er ieder weekend zijn, kun je je er misschien voorstellen dat het best een tijdje duurt voordat alles is verwerkt.

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 10:05

misschien wel een handige tip voor een ieder!!!

Bewaar soieso al je protocollen waarop staat dat je een winstpunt heb gereden!! Als de KNHS dan eens een keer moeilijk gaat doen met oa: nee hoor we hebben je protocool niet binnen gehad oid. Kun je altijd een kopie toesturen van het protocool wat jij hebt. Bij ons op stal is dat nl en keer voorgevallen!! En je kunt je wel voor stellen hoe frustrerend dat is als je zeker weet dat je een winstpunt hebt gereden maar die krijg je maar niet!!

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:23

Ik vind het zowieso raar dat mensen die weggooien. Altijd handig om terug te kijken waar het (blijft) rommelen.

xcynthiax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:29

ik moet vandaag ook mijn protocol opsturen met een winstpunt. want daar hadden ze de startcoupons ook niet van ontvangen.. ben ik ff blij dat ik al mn protocollen + coupons bewaard heb. anders kan je het never nooit niet bewijzen!!

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:03

Sammie schreef:
Ik vind het zowieso raar dat mensen die weggooien. Altijd handig om terug te kijken waar het (blijft) rommelen.

beetje off topic maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die alleen de protocollen bewaren waar winstpunten op staan.. Of sterker nog.. Mensen die misschien niet willen zien wat ze fout doen hihi.. Verder bewaar ik ze ook allemaal.. Heb nu een complete map met alle proefjes van de B met daarbij de bijbehorende protocollen.. Zo een ga ik ook maken als we eenmaal L gestart zijn..
En ik zag net trouwens dat mijn punten nog maar zijn bijgewerkt tot 18-12-05.. Moeten er nu nog twee bijgeschreven worden..

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:26

Hai!

Dit is een goede tip!
Ik wist niet eens dat je dat op kon zoeken op die site, maar zag dat onze punten t/m januari er al netjes op stonden.
De 3 wp's van gister staan er natuurlijk nog niet op, maar dat houdt ik nu dus scherp in de gaten!

En idd: een mapje aanleggen met protocols en coupons is een kleine moeite eigenlijk, maar zorgt er wel voor dat JIJ iig je zaakjes op orde hebt.
Je weet maar nooit of je t ooit nodig hebt, want stel dat de KNHS een foutje maakt, ben jij straks je zuurverdiende wp's kwijt! >;)