Ze zetten je vaak toch niet op de lijst voor de coupons binnen zijn
ze zetten je wel op de lijst en houden een plekje vrij "uit mijn ervaring" en op internet hoef je maar 1 ker je paard in te typen dan ben je al klaar. en laatst moesten mijn coupons nog bijbesteld worden maar ik moest alles al opgeven toen heb ik alles digitaal gedaan en een maand daarna pas de coupons verstuurd en ik stond al op de lijst.
ik vind het wel makkelijk maar ik vraag wel altijd een bevestigings mail trug. ( voor als er fouten zijn op het internet)
Ik heb al een paar keer gehad dat ze dan mijn combinatienummer, paardnummer, persoonsnummer etc willen weten(zeker als het niet via startlijsten is, maar een eigen site van de vereniging) en dat mijn inschrijving ook pas definitief is als de coupons binnen zijn. Zolang het niet vol is laten ze je dan wel op de lijst staan, maar als er een wachtlijst ontstaat wordt het vaak een ander verhaal.
Ik vind het op dit moment nog dubbel werk
Meestal bel ik trouwens gewoon op maandag als ik zondag wil rijden en spreek ik af dat ik de coupons meeneem naar de wedstrijd. Kan bijna altijd wel en dan zit ik ook niet iedere keer dat ik af moet zeggen omdat er een paard niet goed is, de auto stuk etc
Ik schrijf bijna alle springwedstrijden via internet in en neem de coupons mee naar het concours. nog maar weinig concoursen meegemaakt waar het niet zo kan.
Ik zit weer eens in achtergebleven gebied zo te horen Hoewel het nog weleens wil schelen of je er iedere wedstrijd met 10 paarden komt of als amateurtje met één
je eigen startplaats kiezen?? Nou dat is helemaal perfect dat wist ik niet dat dat kon maar geef me wel op via internet....
Had laatst oook opgegeven maar was te laat maar kwam er die middag toch een plekje vrij voor 's avonds gelukkig hadden ze dus mijn mail en kreeg een mailtje dat ik nog mee kon doen 's avonds dus het is wel handig