wat een verschutting

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Manon15

wat een verschutting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 18:50

haha titel zegt het al een beetje.

nouja ik had gisteravond dus wedstryd.
moest tegen half 7 zo'n beetje starten.
half 10 sochtend's op de scooter naar het paard.
toen ik op stal kwam begon het al.
Mijn paard had vanacht lekker gelegen in zijn stal,
het stro hing overal.
nou goed dacht ik maakt niet uit
ik begon met stallen mesten had alle 5 de paarden in de bak gezet zodat ze even wat beweging hadden. toen zag ik dat mijn paard aardig stijf was, had ik weer.
naar een uurtje was ik klaar met alles uitmesten hooi geven en aanvegen, hup paard gepakt poetsen staart wassen enz enz.
om half 2 zo'n beetje was ik klaar. vader gebeld en gezegd dat die om 4 uur al wel mocht komen om de trailer aan te binden.
2 uur kwam stalgenoot terug van buitenrit, ze ging haar paard uitstappen en ik ging met mijne mee aan de hand een beetje beweging, het begon lekker, ze was zo opgefokt als ik weet niet wat en schrok overal van. ja ja een klein dun meisje naast een grote brede fries;) ahha nouja tegen half 3 3 uur waren we weer op stal. even wat bijgepraat spullen in de trailer gelegd en wachten op papa, die ietsje eerder er was. half 4 paard in de trailer en naar de manege gereden, daar aangekomen eerst wat eten en drinken en de proef nog is door lezen.
Daarna naar het paard inmiddels was het al 5 uur kwart over 5, ik dacht, laat ik er maar eerder in gaan rijden zodat ze wat minder stijf is.
Half 6 zo'n beetje zat ik er al op, eerst echt een kwartier lang alleen gestapt en toen beginnen met los rijden enzovoort.
naja het was tegen kwart over 6 en ik was nummer 4, ze waren inmiddels al by nummer 3. losrijden ging best lekker totdat ze begon te bokken ( misschien niet raar bokken, maar wel als je paard nog maar 2 keer heeft gebokt onder het zadel ) daar trok ik me maar niks van aan en reed weer gewoon verder. opeens was de 6de al aan de beurt en ik was nog steeds niet geweest dus ging maar even vragen. nja hiernaar mocht ik,! dus ging even rustig stappen. stelling vragen.
en ja hoor ik werd geroepen, reed de bak in en ze was ineens heel erg sloom. nja ik mocht beginnen, draaf rustig aan ( rustig dat dacht ik tenminste ) en mevrouwtje springt meteen een stuk vooruit nja maakt niet uit dacht ik. maar echt serieus ze heeft gewoon de hele wedstryd aan 1 stuk door gesjaced. luisterde niet naar myn beenhulp luisterde niet naar mijn hand, ik denk dat ik de proef in 3 a 4 minuten gereden heb terwijl de rest er 6 minuten over deden. ik schaamde me kapot serieus. meer mensen die dit meemaken? haha titel zegt het al een beetje.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 06-02-06 09:18, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: titel aangepast en dubbele tekst verwijderd

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:55

Mijn eerste wedstrijd met m'n pony ging ook vreselijk.
Hij was overal bang van en super hyper. En ik kreeg ook nog eens de slappe lach van dat bange gedoe van hem ( hoe banketstaaf ) Maar dat kwam pas nadat de jury had gevraagt wat ik in hemelsnaam aan het doen was.
Maar de tweede keer ging wel goed
Volgende keer beter hoor, iedereen heeft wel is een slechte wedstrijddag

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 00:33

tsjah iedereen maakt welleens zoiets mee denk ik. ik had op de fries kampioenschappen ook echt houden en keren aan mijn pony. ze vond beide jury hokken wel zo vreemd en al die bloemstukken. terwijl het inrijden zo lekker was.
maar dan kun je 2 dingen doen

of mega boos worden en je pony overal de schuld van geven enzo.

of je denkt . jammer dit hebben we ook weer meegemaakt volgende keer doen we het gewoon beter.

altijd positief blijven en de lol er in houden meid.

loesje688

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 10:42

Volgens mij is bij mijn eerste wedstrijd geen één bordje overeind blijven staan in de ring (m'n pony wandelde hier en daar regelmatig de ring uit nadat de jury al weg moest rennen om niet ondersteboven gewalst te worden )
Ach ja, volgende keer beter

Manon15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 17:36

dankjewel voor jullie reactie's.

Sharonaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 17:45

nou bij mij was die de eerste wedstrijd ook wel snel. maar weer sloom bij het aangaloperen, hij wilde dus niet aangeloperen
naja,, toch de proef uitgereden de hele proef bestaat niet uit galop, dus een paar puntjes minder is niet erg .. maja ik had wel mooi 156 punten,, trots was k op myn paardje maar toen liep mijn pony dus ook echt helemaal niet aan de teugel lekker de lucht in staren dus ,, maarja nu wel gelukkig, dus het gaat wel helemaal goed komen, eerder wilde ze dus echt nooit op mijn beenhulpen aan galoperen, en nu wel. ik leg mijn buitenbeen iets naar achter (nog niet eens helemaal klaar) en mevrouw springt al netjes in de goede galop aan,,

maarja, mijn wedstrijden verliepen ook nooit vlekkenloos er zaten ook wel wat bokjes in (nou bokjes best hoog )

maar verder succes als je nog meer wedstrijden gaan rijden

Manon15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 07:46

hahahahah, ja er kwam ook een paardje de bak in en zodra dat meisje wou aandraven of been er aan legde, Begon die me toch te bokken.

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 16:17

Waar ben je geweest? En wat waren je punten?

Ach volgende keer beter