wedstrijd dolfing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ofirsuzzie

wedstrijd dolfing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 13:38

Ik heb 18 maart een wedstrijd in vries bij manege Jan Dolfing,
zijn er hier op bokt nog mensen die 18 maart mee doen bij de paarden??(de pony´s zijn 19 maart )
Ik doe zelf ook mee en vind het wel leuk om te weten wie er verder nog mee doen.

xxx

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:59

Een tip, let op je knieen! Ik ga dara niet meer heen, de inrijbak is er hartstikke klein en er staan dus allemaal pilaren in. Levensgevaarlijk! Succes iig!

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:19

ik ga dan naar annen.... dus dat wordt hem dit kee rniet...

Alanta

Re: wedstrijd dolfing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:55

Volgens mij hebben ze op 18 en 19 maart geen wedstrijd bij Polarfurst, das namelijk in het zelfde weekend als Annen en de KNHS staat 2 wedstrijden bij elkaar in de buurt, in het zelfde weekend en de zelfde discipline niet toe. Staat trouwens ook niets van op de wedstrijdkalender van de regiosite Drenthe en ook niets van op startlijsten.nl Het enige wat er op staat is een ponywedstrijd op de Eswalmanege in Vries.
Jij bedoelt zeker een onderlinge wedstrijd?

Dooortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:58

Sydney2005 schreef:
Een tip, let op je knieen! Ik ga dara niet meer heen, de inrijbak is er hartstikke klein en er staan dus allemaal pilaren in. Levensgevaarlijk! Succes iig!

ja vind k ook

Ibalia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:00

Sydney2005 schreef:

In die levensgevaarlijke bak heb ik mijn eerst manegelessen gedraaid
Heeeeeeel lang geleden.

Dankzij Jan heb ik mijn eerste pony gekregen

_MV_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:04

Volgens mij is er dan geen officiele wedstrijd voor paarden. Die is pas ergens in juni, in het buitenseizoen. Wel een onderlinge wedstrijd om te oefenen voor de nieuwe proeven.
Als je geluk hebt vriest het dan niet meer en kun je in de buitenbak rijden! Wel zo veilig voor mensen die niet gewend zijn aan pilaren.

ofirsuzzie

Re: wedstrijd dolfing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 20:05

Alanta schreef:
Volgens mij hebben ze op 18 en 19 maart geen wedstrijd bij Polarfurst, das namelijk in het zelfde weekend als Annen en de KNHS staat 2 wedstrijden bij elkaar in de buurt, in het zelfde weekend en de zelfde discipline niet toe. Staat trouwens ook niets van op de wedstrijdkalender van de regiosite Drenthe en ook niets van op startlijsten.nl Het enige wat er op staat is een ponywedstrijd op de Eswalmanege in Vries.
Jij bedoelt zeker een onderlinge wedstrijd?

Jah klopt het is een onderlinge dressuurwedstrijd van manege dolfing niet van polarfurst die hebben geloof ik pas tegen de zomervakantie een wedstrijd

ofirsuzzie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 20:07

Pruttel schreef:
Volgens mij is er dan geen officiele wedstrijd voor paarden. Die is pas ergens in juni, in het buitenseizoen. Wel een onderlinge wedstrijd om te oefenen voor de nieuwe proeven.
Als je geluk hebt vriest het dan niet meer en kun je in de buitenbak rijden! Wel zo veilig voor mensen die niet gewend zijn aan pilaren.

Nou ik ben pilaren wel gewent , heb nu ongeveer 6 jaar terug bij de blauwe ruiters gereden en daar in de binnenbak stonden ook pilaren, dus dat is voor mij niet zo´n probleem, maar het word wel een ander verhaal als je met heel veel mensen in zo´n bak rijd met pilaren