Degradatie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

robincera

Degradatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 15:40

Hoi..
ik spring nu L, maar dat gaat niet echt.. (lees, ze springt niks meer ) Aangezien we samen nog ong. een jaar hebben, ga ik niet een jaar lopen klooien in de L. Dus wil ik graag terug naar de B omdat het me er meer om gaat dat we lekker kunnen springen en niet hoe hoog we rijden. Maar nu zei iemand dat je dan met 10 winstpunten weer begon in de B, en je niet mee mocht doen aan (provinciale, NL) kampioenschappen. Is dit zo? daar schrok ik toch wel van..

Groetjes

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:58

Ik ben ook een keer teruggegaan van de L naar de B. Ik had toen 10 minpunten (5x uitgebeld). Ik wilde ook graag terug, omdat de pony niet lekker meer sprong. Als je teruggaat ga je terug naar B+0. Je mag inderdaad geen kampioenschappen meer rijden in de B.

Als je dat niet wil dan moet je er denk ik voor kiezen om een poosje oefenparcoursen te springen en als dat weer lekker gaat weer het wedstrijdparcours in de gaan.

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 20:03

Mm raar
nu ik er over nadenk was er een meisje bij mij op de outdoor gelderse en die was ook van de L naar de B gegaan .. :S

ik heb net KNHS gemailt .. hoop dat ze mij het precies kunnen vertellen .. maar bedankt Kylan!

OemmiejO

Re: Degradatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 22:06

Opzich vind ik het niet zo heel gek dat je dan niet meer aan kampioenschappen e.d. mee mag doen.
Of mag dat ook niet meer als je weer naar de L gaat?
Nouja, als het jou om het lekkere springen gaat, zou ik gewoon terug gaan naar de B of idd lekker oefenparcoursjes rijden.

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 10:32

Ik wacht eerst op de mail van KNHS. & als je idd niet meer mee mag doen .... ga ik oefenparcoursjes rijden want kampioenschappen zijn toch altijd zo geweldig! En dat wil ik niet missen. Maar erg bedankt!