Super gesprongen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esmeejj

Super gesprongen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 14:40

Haayy Nou ik en mijn super duper sport pony(Angel) zijn gister weer eens naar oefenspringen in Brummen geweest, helaas was onze laatste wedstrijd niet zo lekker gegaan en waren we gezellig samen in de hindernis geknald.. zieligee pony! Maargoed gister ging echt super ik kwam eigelijk alleen eventjes om wat meer even weer wat vertrouwen in de springring te krijgen in mezelf vooral. Dus ik kom daar aan en ga lekker onderuitgezakt in de kantine zitten wachtend tot mijn pony klaar was(Ik zat daar overigens met mijn pa) Nou toen die eenmaal klaar was hadden ze me ook al aangemeld.. ik dacht nog.. ow wat raar doen ze normaal nooit zonder erbij na te denken stapte ik op mijn schoonheidje en begon even lekker los te rijden met enkele dressuuroefeningen. Toen werd er nog wat ingesprongen wat redelijk aan de hoge kant was voor mijn 80/90 cm parcourtje wat ik ingedachte had, maargoed die "grooms" van tegenwoordig ook dacht ik.. dus sprong gewoon lekker door op wat hun voor mij neerzetten(3keer bijna over de bakrand gesprongen omdat mevrouw wel heeel veel zin had ) maar goed, toen werd gezegd **DE 1METER BEGINT!!** en ik was nog steeds niet aan de beurt geweest maar toen wel.. Echt super lekker parcourtje gesprongen heerlijk in balans niks aan de hand! Toen had werd de 1.20/1.30 omgeroepen.. dus ik dacht.. voor niks 2parcoursen betaald.. wat een sufkippen zijn ze toch ook! Waarom zeiden ze niet dat ik nog een keer moest springen.. Maar wat bleek nou.. ze hadden me bij de 1.20/1.30 met enkele 1.40 hindernissen ingeschreven!! dus ik springen maar ze deed het SUPER! Nou.. zit nog al wat talent in deze 4-jarigee (bijna 5-jarige) pony nouja wie van jullie zijn nog meer geweest? Ik vond het echt weer super!! denk dat ik volgende maand weer ga nouja.. xxx Mij + kusjjee van die talent pony!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:58

Klinkt alsof het heel lekker is gegaan! Heb je geen foto's gemaakt? Ik had jullie wel es in aktie willen zien...
Hoe hoog is je pony eigenlijk? Wel knap dat ze al 1.40 kan....zo hoog heb ik nog nooit gesprongen...mijn hoogste was 1.10....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 17:16

Edit: Ik heb net ff in je profiel gekeken...leuke bonte pony zeg!!!
Jullie zijn ook een hele mooie combi!!
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 04-02-06 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 17:18

Dubbel!

Klinkt erg goed! En idd ik ben ook wel benieuwd naar foto's aangezien ik denk dat het ongeveer 20 á 30 cm lager stond!
Laatst bijgewerkt door Margriet_ op 04-02-06 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 17:19

Hoe overdreven kun je een verhaal maken? (*pennyzucht*)
Je zult vast wel gesprongen hebben al zullen de hindernissen wel lager gestaan hebben...
En daarbij:Je pony wordt voor je klaar gemaakt??
*houdt zich in... *

Tierania_

Re: Super gesprongen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 17:27

esmeejj schreef:
Haayy Nou ik en mijn super duper sport pony(Angel) zijn gister weer eens naar oefenspringen in Brummen geweest, helaas was onze laatste wedstrijd niet zo lekker gegaan en waren we gezellig samen in de hindernis geknald.. zieligee pony! Maargoed gister ging echt super ik kwam eigelijk alleen eventjes om wat meer even weer wat vertrouwen in de springring te krijgen in mezelf vooral. Dus ik kom daar aan en ga lekker onderuitgezakt in de kantine zitten wachtend tot mijn pony klaar was(Ik zat daar overigens met mijn pa) Nou toen die eenmaal klaar was hadden ze me ook al aangemeld.. ik dacht nog.. ow wat raar doen ze normaal nooit zonder erbij na te denken stapte ik op mijn schoonheidje en begon even lekker los te rijden met enkele dressuuroefeningen. Toen werd er nog wat ingesprongen wat redelijk aan de hoge kant was voor mijn 80/90 cm parcourtje wat ik ingedachte had, maargoed die "grooms" van tegenwoordig ook dacht ik.. dus sprong gewoon lekker door op wat hun voor mij neerzetten(3keer bijna over de bakrand gesprongen omdat mevrouw wel heeel veel zin had ) maar goed, toen werd gezegd **DE 1METER BEGINT!!** en ik was nog steeds niet aan de beurt geweest maar toen wel.. Echt super lekker parcourtje gesprongen heerlijk in balans niks aan de hand! Toen had werd de 1.20/1.30 omgeroepen.. dus ik dacht.. voor niks 2parcoursen betaald.. wat een sufkippen zijn ze toch ook! Waarom zeiden ze niet dat ik nog een keer moest springen.. Maar wat bleek nou.. ze hadden me bij de 1.20/1.30 met enkele 1.40 hindernissen ingeschreven!! dus ik springen maar ze deed het SUPER! Nou.. zit nog al wat talent in deze 4-jarigee (bijna 5-jarige) pony nouja wie van jullie zijn nog meer geweest? Ik vond het echt weer super!! denk dat ik volgende maand weer ga nouja.. xxx Mij + kusjjee van die talent pony!!

doe je mee L1 D in ijselmuiden ??

dan moet ik tegen jou

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 17:29

meiske16 schreef:
Je zult vast wel gesprongen hebben al zullen de hindernissen wel lager gestaan hebben...
*houdt zich in... *

njaa idd ..
sommige meisjes zouden een moord doen om hun eigen pony klaar te maken. ipv onderuitgezakt te zitten in de kantine
ik spring trouwens ook vaak in brummen op vrijdag .. en bij mij is er nog nooit zo'n probleem gweest .. misschien hoor je in de kantine niet zo veel?

* wel goed trouwens.. en als je vaker gaat.. zie ik je nog wel eens

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 17:32

RobinCera schreef:
meiske16 schreef:
*houdt zich in... *

njaa idd ..
sommige meisjes zouden een moord doen om hun eigen pony klaar te maken. ipv onderuitgezakt te zitten in de kantine
ik spring trouwens ook vaak in brummen op vrijdag .. en bij mij is er nog nooit zo'n probleem gweest .. misschien hoor je in de kantine niet zo veel?

* wel goed trouwens.. en als je vaker gaat.. zie ik je nog wel eens
Toppunt van luiheid en verwend zijn!
Maar ja gelukkig zijn we niet allemaal zo!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 17:35

minnie_muis schreef:
Dubbel!

Klinkt erg goed! En idd ik ben ook wel benieuwd naar foto's aangezien ik denk dat het ongeveer 20 á 30 cm lager stond!

Dubbel?? *kijkt naar boven* Nee hoor!!!

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:03

Ging inderdaad erg lekker ja, en uhhu mijn pony word voor me klaar gemaakt ik zou het ook liever zelf doen maargoed, mn pa regel zulk soort mensen gewoon voor me.. maar het stond absoluut niet lager! Maarja.. waarschijnlijk moet ik D- L1 in IJsselmuiden rijden jaa:-)

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:05

esmeejj schreef:
Ging inderdaad erg lekker ja, en uhhu mijn pony word voor me klaar gemaakt ik zou het ook liever zelf doen maargoed, mn pa regel zulk soort mensen gewoon voor me.. maar het stond absoluut niet lager! Maarja.. waarschijnlijk moet ik D- L1 in IJsselmuiden rijden jaa:-)

Je kunt toch gewoon gaan helpen...
Sorry ik vind de situatie nogal vreemd maar ja...

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:06

Jij weet niet hoe het hier gaat;)

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:08

esmeejj schreef:
Jij weet niet hoe het hier gaat;)

Hoezo dat. Je vertelt toch zelf dat je op je kont in de kantine zit terwijl buiten je eigenste pony wordt klaargemaakt.
Sorry hoor maar dat vind ik wel dat je erg verwend bent!
Laatst bijgewerkt door Revanches op 04-02-06 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Widner

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:08

Dan kan je toch nooit zo rijden dat je ff aan je pony zijn bui gewent bent? (ik weet niet precies hoe ik het moet zegge)

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:09

Widner schreef:
Dan kan je toch nooit zo rijden dat je ff aan je pony zijn bui gewent bent? (ik weet niet precies hoe ik het moet zegge)

Echte relatie met je pony krijg je zo idd niet...

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:12

Wat dat ermee te maken heeft.. ? Nou kijk, ik ga op wedstrijd en mijn vader en allemaal van die huppelkutjes komen mee en dan gaan die mijn pony klaar maken(mag er zelf absoluut niet aanzitten want alles moet perfect zijn ofzo:S) en dan roept 1meisje me als ze het zadel op doen en dan doe ik zelf het hoofdstel om( heb ik in elk geval nog iets gedaan) maar thuis probeer ik het zoveel mogelijk zelf te doen en dat lukt ook wel!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 22:30

Kan aan mij liggen, maar dan hoef je niet meteen bij je pony weg te lopen en in de kantine te gaan zitten.
Je moet toch een band met je paardje krijgen? Jeetje zeg, zelfs Anky probeert er altijd bij te zijn als dr paarden worden geschoren enz. Ik geloof best dat je het allemaal kan hoor, maar ik snap gewoon niet hoe jij in een stoel onderuit kunt zakken, terwijl je je pony op een vreemd terrein met vreemde mensen (of mensen die je blijkbaar niet mag) achter te laten.
Ik zou dan echt om de sec. naar mn pony toe rennen.
halló, het is jóuw pony hoor.

Maar fijn dat het zo goed ging en nog veel succes met het springen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:38

begrijp ik het goed dat je denkt 80-90 cm te gaan springen en eindigt op 1.20-1.40..?

Goh....

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 15:24

jep.. dat begrijp je goed ja