Net begonnen en het gaat super!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Monet

Net begonnen en het gaat super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 11:35

Hoi!
Ik had een c-pony, die heb ik nog steeds maar die is steeds kreupel. Nu geven we haar een lange tijd rust.
Intussen ben ik begonnen met een E-pony, 1.56 m hoog.
Ik heb al 2 wedstrijden gereden.. het gaat su-per. Ik spring voornamelijk met haar, dat ligt ons toch wel wat beter. Maar natuurlijk, dressuur doe ik ook nog!
In die 2 wedstrijden die ik gesprongen heb heb ik 4 winstpunten, 5,- en een soort bekertje gewonnen
Ik ben op de eerste wedstrijd foutloos geweest, had 44 1/2 steilpnt. en was daarmee 6e + 5,- van de 24 deelnemers(cat. D + E)
Op de eerste wedstrijd ook foutloos, 45 steilpnt. en daarmee 2e + beker van de 7 deelnemers(cat. D en E apart, niet zo veel deelnemers aan het concour)

Mooi begin.. niet?
Ik ben van plan snel over te gaan naar de L, en het dan iets rustiger aan te doen met de overgangen van klasse naar klasse... dat denk ik nu, tenminste. Want als het zo doorgaat kan ik in het outdoor seizoen L starten

Nouja dit moest er even uit, ik ben zo happy na alle pech die ik heb gehad met andere pony's. Mijn moeder rijdt ook op deze, we hebben haar eigenlijk al 3 jaar.

Miss Monet, alias Minette... jij bent en blijft mijn allerliefste topper.. wij horen bij elkaar

Anne_Loes

Re: Net begonnen en het gaat super!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 11:37

Heey..

Zooooo.. dat gaat wel lekker, ofnie