chanty schreef:Sorry hoor!!! Maar het is wel zo ik kan er toch niks aan doen dat ik iedere keer eerste word en dat hun nooit een eerste plek hebben.. Dan moeten ze er meer voor doen hoor!!!!!!!
kijk, hier doe je het (onbewust) weer.
probeer hier iets van te maken van "o jee, dit had ik helemaal niet zo bedoelt, zal er de volgende keer op letten en weer harder trainen om de volgende keer weer te proberen ( nadruk op proberen en niet het al halen) eerste te worden.
even een voorbeeldje.
ik ben dit weekend 2de geworden met springen. als je hier deze 2 teksten leest, waar gun je mij die prijs meer?
1: ik ben dit weekend 2de geworden met mijn Tinker met springen. Tjah, ik was gewoon veel beter dan de rest. die konden er echt niks van. de volgende keer versla ik ze zo weer, snap echt niet dat ze nog komen opdagen als ze er toch niets van kunnen.
2: goh, dit weekend had ik een springconcours met mijn tinker, en tot mijn stomme verbazing werden we nog 2de ook! bleek dat ik samen met een ander als enige foutloos bleef en dus in de prijzen kwam. Echt zo leuk!
snap je wat ik bedoel?