Starten in Selectie van andere kring?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Starten in Selectie van andere kring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 21:31

Omdat ik het nieuwe seizoen over ga naar de L1 en onze eerste wedstrijd meteen een selectie is van onze kring wil ik kijken of ik niet ergens anders kan starten als debuut in het L1. Voor onze selectie zit nog een wedstrijd (1 april begint het hier), maar dat is een selectie van een andere kring.. Ik snap dat ik dan niet rijd als selectie voor de kampioenschappen, maar dat wil ik ook juist niet, ik wil graag een soort oefenwedstrijd en niet meteen een selectie.. Weet iemand of dat mag? Ik rij zelf kring midden en die selectie is van kring zuid.

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 21:36

Ik heb ook weleens op een selectiewedstrijd gestart in een andere kring, dat was geen probleem. Je moet dan gewoon aangeven dat je niet voor selectie start.

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:01

Volgens mij is dat verschillend per wedstrijd.
Bij mijn ene selectiewedstrijd mocht het wel en bij de andere weer niet.

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:32

Even bellen en vragen of het opengesteld is voor andere kringen, of kijk even of het vraagprogramma op startlijsten.nl staat, daar kun je het ook op zien!

anydale

Re: Starten in Selectie van andere kring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 08:25

Ik heb het ook weleens gedaan, stond ik zelfs in het algemeen klassement Wist ik veel dat het een selectiewedstrijd was. Ik denk dat je de wedstrijd zelf eventjes moet bellen

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:40

Het ligt er idd aan, maar outdoor wedstrijden kan het vaak wel hoor! Gewoon idd even bellen of kijken via startlijsten.nl