De eerste reed een redelijk proef, leuk paard, amazone heeft al hoger gereden, maar nog veel spanning. Ging haar protocol op halen, 172... heb begon met een 5 en 6 en daarna alleen nog maar dikke voldoendes en geen commentaar. Heel apart... Vouw ik het papier dubbel zie ik dat op de achterkant van het protocol (er was een A4 bijgesloten met de gehele proef) staat daar het telefoonnummer van de jury voor als ze de merrie wou verkopen
??? Dus...Mijn zusje kwam na deze combinatie, en hoe stom het ook is, begon ik met de verkeerde proef voor te lezen... Kom er ZELF achter na 3 (!!) onderdelen, en zeg tegen haar dat ze even om moet draaien en een slangevolte moet rijden bij A... later schoot het bij mij te binnen dat dat helemaal niet mag ( ja ja, heb nog wel iets geleerd bij de jurycursus
) maar goed. Proefje ging redelijk verder, maar zusje dus zwaar pissed op mij.. Resultaat, net geen wp... zij nog meer pissed op mij omdat ik haar dus de wp door de neus had geboord door de verkeerde proef (-2??).. Toen voelde ik me wel ff banketstaaf, maar ze had ook hele proef op verkeerde been gezeten.. dus dat wordt ook wel meegerekend dacht ik... Niet dus!!!!!!! We kregen protocol terug.. niets -2 of opmerkingen omtrent verkeerde proef of verkeerde been...Milde jury of gewoon tijd voor opfriscursus