Kun je evt ergens anders tussen starten, of?
En zelfde ged eigenlijk voor dressuur (maar dat mag tot het M dus dat zie ik ze voorlopig niet halen maar toch). Is er nog een mogenlijkheid om verder te gaan dan de M?
Ben benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

)
) 
eigenlijk ook maar onzin dan, en ja pink_horizon.. over dressuurt hoef je je mischien niet druk te maken maar het springen dan pink en de rest kunnen volgens mij veel meer aan dan L (teminste aan je fotos te zien
) whoopylover schreef:B pony's mogen geloof ik tot M2 B-pony's (komt neer op L2 pony's ofzo)

melody2 schreef:Sterker nog: met een A pony houdt het op bij de L2 dressuur. Daarna is het over en uit. Dan mag je tot in het oneindige ( tot de kinderen eruit gegroeid zijn ) in dezelfde klasse blijven hangen.
haike schreef:melody2 schreef:Sterker nog: met een A pony houdt het op bij de L2 dressuur. Daarna is het over en uit. Dan mag je tot in het oneindige ( tot de kinderen eruit gegroeid zijn ) in dezelfde klasse blijven hangen.
Dit wisselt een beetje per regio, sommige plaatsen kan het wel, andere niet.
Aantal jaar geleden; Ik reed met mijn B-pony L2 omdat ik niet hoger kon bij ons in de regio, had al wel rond 25 wp. Op Brabantse reed ik goed maar ondanks goede plaatsing mocht ik niet naar nederlandse omdat daar wel m1 gereden werd. Zo mocht er toen bijna niemand van de geplaatste door.