wie heeft de laaste tijd ook moeite met winstpunten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dyaco

wie heeft de laaste tijd ook moeite met winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 11:44

zoals mijn vraag is .
wie heeft er ook moeite me de laatste tijd met wistpunten te halen

xxarmandoxx

Re: wie heeft de laaste tijd ook moeite met winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:20

ja ikke. Ik zit steeds rond de 150 punten, maar net geen winstpunt. Het natuurlijk wel even balen de hele tijd. Maar als je rond de 150 punten zit, moet je gewoon even wat meer tijd besteden aan de dingen die nog niet zo goed gaan. bij mijn is dat bijvoorbeeld, meer impuls. Als ik dat voor elkaar heb, dan kom ik er ook wel. Wat je heb gewoon impuls nodig bij alle onderdelen in een proef

peggel

Re: wie heeft de laaste tijd ook moeite met winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:59

heb ik ook last van..... ze kan het makkelijk maar het lukt nu gewoon even niet meer. vind het geen ramp want de oorzaak is bekend.... mevrouw is nu negen maanden drachtig en dan worden die voltes 10 meter in galop wel erg krap. daarbij is binnen een half jaar van niks naar t M gekomen. was dus wel te verwachten.
Als t veulen eruit is gaan we pas weer verder. Nu meer druk op de ketel vind ik niet eerlijk tegenover haar.

DendroFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:25

En ook bij mij schiet het niet echt op. Na de dracht begon ik weer van voren af aan met een scheef en in de stap onregelmatig paard. De stap is nu meestal weer goed alleen nog problemen met kantelen in kleine voltes. Aan de andere kant is mijn galop flink verbeterd, en is de impuls nu ook voor elkaar. Nu moet ik alleen niet gaan pompen als mijn proef begint. Normaal heb ik stukken dat ik lekker zit maar in de proef doe ik veel te veel. Maar volgende week een centred riding weekend en ik hoop daar een paar tips te krijgen die ik kan toepassen.

secricible

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:49

hier nog eentje, doordat mijn ontspanning ver te zoeken is.