Hulde aan de jury van vandaag!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

santos

Hulde aan de jury van vandaag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 00:24

Ik ben maar een amateurtje die wat onderlinge b proefjes rijdt. Ik zal de b nooit uitkomen, maar ik heb er schik in. Nu kan mijn paard af en toe hopeloos druk zijn en niet te ontspannen.

Vandaag dus ook Paard kwam als 2 jarige hengst(is 22j ruin) van de wagen af en er was geen land mee te bezeilen. Tijdens het inrijden alleen maar ontspanning proberen te krijgen, maar helaas. Ik overwoog even om maar niet de ring in te gaan om dat ik de laatse keer dat hij zo was allemaal 4en op het protocol had.

Na enige aansporen van anderen toch maar gegaan. Hij liep al iets beter als buiten, maar danste werkelijk de ring door.

Krijg ik toch 161 punten?????????? Na even met de jury te hebben gesproken vertelde ze me dat ik dat paard zo mooi met mijn gewichtshulpen onder controle had, daar had ze bewondering voor. Niets rukken en plukken om hem rustig te houden , maar puur ontspannen met mijn zit.

geweldig compliment toch, ben weer helemaal gemotiveerd!!!!

melody2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 00:33

Wat leuk om zo een compliment te krijgen. Ik kan me voorstellen dat je daardoor weer helemaal gemotiveerd raakt. Succes met je volgende wedstrijd.