Stiekum nog 1 wedstrijdje, gokje op de laatste wp!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Stiekum nog 1 wedstrijdje, gokje op de laatste wp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 20:37

Vandaag met Goldy toch mn allerlaatste wedstrijd gereden, tenminste tot na het veulen dan
Had eigenlijk al eerder willen stoppen, maar ik gokte toch nog op de laatste wp voor de L2 zodat ik me na het veulen meteen kon concentreren op het M en ze had nog steeds lol in t werk. (Als ik haar teveel rust geef is ze zelfs niet te genieten )
Anyway die wp is gelukt!
Het ging niet helemaal super, maar ik mag niet klagen. Had afgelopen week weinig gereden omdat ze iets verkouden was. (Lange vacht, rijden, zweten, koud worden enz.. is dan een iets minder goede combi)
Had precies 156 punten.

Dus ergens in Juli/Augustus M starten!
*trots* Toch maar mooi met een kleine pony tussen de paarden en ook nog vrij snel. Goldy en ik zijn juni 2004 voor t eerst officieel gestart en tussendoor hebben we nog 2 keer een pauze van een aantal maanden gehad. (De eerste was vanwege een ongeluk met de trailer en daarna nog eens omdat we in een dipje zaten.)

En nu eerst achter mn moeder aan die me leren rijlaarzen had beloofd voor als ik ooit M zou worden

Mirkim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:43

Wow, gefeliciteerd zeg! Toch altijd leuk, om met al die reuzen om je heen te rijden

Geniet van je winspunt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:56

Gefeliciteerd en alvast succes voor de M1. In ieder geval de trainig dan al.

ippolata

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:00

kei gefeliciteerd! en succes met het veulentje en in de M

Piroska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:02

Gefeliciteerd!! Super! Heel veel succes in de M en natuurlijk heel veel "succes" en plezier met het veulen!

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:26

gefeliciteerd, en leuke pony heb je trouwens, had even in je profiel gekeken, ook leuk profiel

Faline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 14:17

Thanks allemaal!
Heb inderdaad super veel zin in t veulen Duurt ook niet zolang meer, eind maart! *Hoopt op palomino*
En ben ook super benieuwd hoe het ons straks in het M afgaat, met de nieuwe proeven is dat dan ook al.