Was een klein inrijdbakje, wat nromaal er zeg maar bij gaat voor een Z ring, was nu de inrijbak.
In het begin zaten de ruiters van de L1 en L2 er nog in, want die waren nog niet klaar met hun proefjes, maar later waren hun klaar, en waren er nog 3!
(inclusief ik)
Opzich ging het losrijden erg goed, de laatste tijd liep ze niet zo fijn, en vandaag had ze weer een beetje in de gaten wat de bedoeling was

Toen het 1e proefje in.
Het duurde ontzettend lang voordat de jury klaar was, maar in die tijd had ze mooi de hele bak gezien, dus dat was wel weer fijn.
Het proefje ging opzich wel goed, alleen met SB ging het even mis, ze zwaaide de achterhand uit, waardoor ze bijna het hekje eraf schopte, en ze een heel lollig sprongetje met haar achterbenen maakte, daarna moesten we gewoon rechtuit, maar in die andere proef moest je dan een halve volte maken, dus ik ga vrolijk een klave volte rijden, toen ben ik maar van de E naar de A gereden, en was het weer goed, gingen we weer de goede richting op

Het 2e proefje vond ik eigenlijk wat minder gaan, ze was in het begin een beetje tam, en bijv. de middendraf kreeg ik er moeilijk uitgeperst, terwijl ze dat wel goed kan.
Met de galop ging het wel beter, dus toch nog wel redelijk.
Pony lekker afgezadelt, op de trailer gezet enz.
Hoorde van andere dat het een behoorlijk strenge jury was, dus verwachte er niet te veel van.
In de 1e proef deden er 3 mee, waaronder 1 Z1 ruiter, dus deden ze met procenten.
Daar was ik 1e, met 152, 58%
in de 2e proef deed de Z1 ruiter niet meer mee, en waren we maar met zn 2en, en was ik 1e met 160!!
Dus weer wpje erbij, nu nog 1 wedstrijd M1, daarna Gelderse, en dan M2 starten, maar weer eens kijken hoe dat gaat!!