Zondag 1e wedstrijd met m'n paardje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wat als iemand jou per se wil verslaan?

Ik ga onmiddelijk de uitdaging aan en zet alles op alles om boven haar te eindigen
Geen stemmen
Ik doe net alsof het me niet interesseerd, maar doe stiekem toch wel erg mijn best om haar te verslaan
Geen stemmen
Het boeit me niet wat ze zegt, ik rijd voor mezelf en trek me niks van haar aan
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

andiamo97

Zondag 1e wedstrijd met m'n paardje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 15:38

Ik start zondag mijn 1e wedstrijd met m'n paard. Het is gewoon een onderlinge wedstrijd, just for fun. Ik wil is kijken hoe hij het doet. Hij heeft al eerder wedstrijden gelopen, maar nog niet met mij. En ik heb hem nu bijna een jaar, dus het is ook voor hem al weer een tijdje geleden.

Afgelopen weken heb ik echt heerlijk gereden. Nu had ik deze week PTA week op school en heb ik hem 2 dagen achter elkaar niet gereden. Toen ik er gister op stapte wist ik niet wat me overkwam. Hij liep vreselijk te kloten en te klieren. Dat vervelende 'alles is zogenaamd eng'-gedrag. Klinkt voor sommigen waarschijnlijk bekend, haha. En ik denk dat ie na 2 dagen losgooien (mijn zusje heeft hem 2 dagen gedaan) misschien ook wel een beetje last van zijn spieren had.
Ik hoop maar dat hij weer een beetje bijdraait voor zondag. Nou in 3 dagen moet dat toch wel lukken.

Er rijdt namelijk een fanatiekeling mee die me per se willen verslaan. Ik rijd niet mee voor de winst ofzo. Puur om te kijken hoe wij het samen doen en hoe we er voor staan. Ik heb een paard wat het in principe wel kan en daarom wil ze mij per se verslaan. Wij zijn een nieuwe combinatie terwijl zij al een poos mee draait.

Hoe zouden jullie daar op reageren?

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:39

gewoon lekker laten gaan, je rijdt voor jezelf toch? succes in ieder geval en laat je weten hoe het ging?

Roanda98

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 01:25

inderdaad gewoon lekker laten gaan.Ik wens je veel succes zondag,en hoop voor je dat je een fijne proef rijdt.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 10:41

Gewoon idd een sportieve opdracht van maken. Als haar enige opdracht is, jouw verslaan, dan is jouw enige opdracht: een zo goed mogelijke indruk op de jury maken. Als zij wint, feliciteer je haar als eerste. Steekt een veer in haar reet, meid je hebt heel goed gereden...
Win jij, dan steek je alsnog die veer in haar reet, meid, jij ging ook goed wat zijn je punten?

Wel raar dat ze dat van te voren verteld..... Daar maak je geen vrienden mee lijkt me.

andiamo97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 00:08

Ze heeft het ook niet recht in mijn gezicht gezegt. Dat durft ze niet, maar jullie zullen ook ongetwijfeld wel weten hoe het manege wereldje is, haha. Via via krijg je alles te horen. En toevallig was ze zo stom om het te zeggen tegen een meisje dat ik erg graag mag, maarja... haar probleem.

Ik heb d'r inderdaad erg veel succes gewenst van te voren. Maar helaas mocht het voor haar niet baten. Bij mij ging ie wel super. M'n paardje heeft zijn uiterste best voor me gedaan. En het verschil is dat ik niet zo vol ben van mezelf, dan verwachten mensen ook niet te veel van je. Ik was 1e met 161 punten. Zij liep achteraf scheldend door de stal dat de jury achterlijk was en een brilletje moest kopen. Zegt meer over haar denk ik. Maar goed, ik heb d'r nog geprobeerd op te beuren. Al kon ik weinig goeds doen, want ik had van te voren gezegt dat ik niet voor de winst ging en ging met de 1e plaats naar huis. Terwijl zij per se wilde winnen en niet eens een winstpunt gehaald had. Daar had ze het moeilijk mee. Maar het belangrijkste: ik heb het erg naar mijn zin gehad. Zonder anderen af te zeiken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:25

gefeliciteerd met je punten en prijs! Is een erg mooi begin!

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:46

Hartstikke leuk dat je 1e bent geworden!
En tja, jij kon toch ook niet weten dat je 1e zou worden, dus daar doet ze dan wel een beetje raar over, dat meisje.
en toch is het wel leuk dat je van haar gewonnen hebt, of niet??
Al lijkt het me niet leuk als je daar later weer gezeur over krijgt, probeer je het plezier van e 1e prijs niet af te laten pakken hoor, door zo'n iemand!!

Jadee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:06

Dat is echt mooi..

Ik vind het lekker voor der leert ze ook weer van..

andiamo97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 19:32

Haha nou mij heeft ze er niet mee hoor! Zij heeft er problemen mee, ik loop happy in de rondte. En als ik vandaag door iedereen gefeliciteerd wordt, terwijl zij staat te chagerijnen, vind ik d'r eigenlijk gewoon zielig. Maja hoop voor haar dat ze d'r ego-probleempje snel oplost. Allemaal hartstikke bedankt voor de felicitaties, ben ook wel een beetje trots.. Ookal had ik totaal niet verwacht in de prijzen te vallen. Daar deed ik het ook niet voor. Maar toch is het leuk..

@Jadee: Jij ook veel suc-6 he 29 januari!