Ze heeft het ook niet recht in mijn gezicht gezegt. Dat durft ze niet, maar jullie zullen ook ongetwijfeld wel weten hoe het manege wereldje is, haha. Via via krijg je alles te horen. En toevallig was ze zo stom om het te zeggen tegen een meisje dat ik erg graag mag, maarja... haar probleem.
Ik heb d'r inderdaad erg veel succes gewenst van te voren. Maar helaas mocht het voor haar niet baten. Bij mij ging ie wel super. M'n paardje heeft zijn uiterste best voor me gedaan. En het verschil is dat ik niet zo vol ben van mezelf, dan verwachten mensen ook niet te veel van je. Ik was 1e met 161 punten. Zij liep achteraf scheldend door de stal dat de jury achterlijk was en een brilletje moest kopen. Zegt meer over haar denk ik. Maar goed, ik heb d'r nog geprobeerd op te beuren. Al kon ik weinig goeds doen, want ik had van te voren gezegt dat ik niet voor de winst ging en ging met de 1e plaats naar huis. Terwijl zij per se wilde winnen en niet eens een winstpunt gehaald had. Daar had ze het moeilijk mee. Maar het belangrijkste: ik heb het erg naar mijn zin gehad. Zonder anderen af te zeiken.