Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

elise01 schreef:Doen jullie ook allemaal 19 februarie mee in Barchem? Ik moet dan springen voor de club. Wij hadden afgelopen zondag wedstrijd in Bathmen en daar waren we 2e.
ik wou hem eigenlijk op rust zetten.. maar ik wist niet dat je dan 19 februari ook nog mee moest doen... naja.! gelderse is denk ik mijn laatste B wedstrijd.. want ben nu B + 19.... Dus.. dat word mijn 1ste L1 wedstrijd... en we moeten viertal.. maar dat gaat nog niet zo lekker haha
narrator schreef:elise01 schreef:Doen jullie ook allemaal 19 februarie mee in Barchem? Ik moet dan springen voor de club. Wij hadden afgelopen zondag wedstrijd in Bathmen en daar waren we 2e.
heey! ja ik doe dan ook mee.! Dat is de week na de gelderse...ik wou hem eigenlijk op rust zetten.. maar ik wist niet dat je dan 19 februari ook nog mee moest doen... naja.! gelderse is denk ik mijn laatste B wedstrijd.. want ben nu B + 19.... Dus.. dat word mijn 1ste L1 wedstrijd... en we moeten viertal.. maar dat gaat nog niet zo lekker haha
![]()
kunnen we meeten
dus ze moeten nu allemaal andere zoeken) en voor viertal moeten ze der ook 1 bij zoeken voor de zekerheid (word ik mis wel met me D pony) omdat er 1 drachtig is
elise01 schreef:
ohjj,, wij hopen dat het dan ook een beetje goed gaat (lees de meeste ruiters zijn dan op vakantiedus ze moeten nu allemaal andere zoeken) en voor viertal moeten ze der ook 1 bij zoeken voor de zekerheid (word ik mis wel met me D pony) omdat er 1 drachtig is
ik moet springen
ohjj.. spannend de`1e X L1