Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tienus63 schreef:Aan de andere kant, paard en ruiter doen sowieso weer nieuwe ervaringen op. Dat is ook altijd meegenomen.
Maar als jezelf het gevoel hebt dat je niet meer waard bent dan 145 punten, dan zou ik even iets langer thuisblijven.
In ieder geval veel plezier en succes samen.
VLEUTIE schreef:Ik heb dat ook thuis met rijden, dat hij niet altijd even constant ontspannen loopt en idd ook als ik figuren rijd. Maar verbazingwekkend is dat op wedstrijd totaal anders en loopt hij heerlijk, misschien is dat bij jou ook het geval
gekke_koei schreef:het ene jurylid vind het al best alstie voorwaarts neeraarts loopt. het andere jurylid wil je opgeprikt met neusje eruit zien.
ik heb veel verschillende dingen gezien toen ik reeddus je moet het er gewoon maar op wagen... hoe meer ervaring hoe beter zeg ik maar.
paarden reageren toch anders op wedstrijden, dus als je paard thuis soms niet zo goed loopt, wie weet presteertie dan onder druk en stress wel.. dat heb ik nl met willemhij kan zo drakerig zijn met de training en zo tegen de hand, zodra ik een proef rij zit de aanleuning wel snor.
merel is weer tegenover gestelde... zo met trainen gaat het allemaal prima.. maar zodra ze een proef moet doen is het sterren kijken.. dus dressuren doen we niet meer met haar